Har I ikke allerede en selvbetjeningsbruger, skal I starte med at udfylde vores online ansøgningsskema.
Opret login til Selvbetjening
I har ikke automatisk et login til vores Selvbetjening.
Udfyld ansøgningsskemaet her.
Login sendes til virksomhedens e-Boks
Efter I har udfyldt ansøgningsskema online, vil I modtage jeres brugernavn og en aktiveringskode i virksomhedens e-Boks indenfor 2 timer. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.
Har virksomheden en administrator?
Ja, men vi kender ikke login.
Har I kun én administrator, der muligvis har skiftet job? Så kender I måske ikke jeres login.
Kontakt support for at få slettet det gamle login, og ansøg derefter igen for at få et nyt login til den nuværende administrator.
Skal der oprettes nye logins til kollegaer?
Har I allerede et login, skal jeres administrator oprette nye logins til kollegaer via sit login.
Det vil sige, at I selv står for nye logins og de rettigheder, som de oprettes med.
Guide til oprettelse af ny selvbetjeningsbruger
Når du er logget ind på Selvbetjening, kan der oprettes en ny selvbetjeningsbruger.
Klik på Selvbetjeningsbrugere i venstre side.
Klik nu på den blå knap, Opret selvbetjeningsbruger.
Indtast brugeroplysningerne til den nye bruger.
Klik derefter på Næste.
Vær opmærksom på at udfylde mobilnummer og e-mail korrekt, da man skal logge ind med to-faktor godkendelse.Hvis der er flere selskaber i virksomheden, kan du nu vælge det selskab, som brugeren skal have adgang til.
Klik derefter på Næste.Vælg nu om brugeren skal have fuld, eller begrænset adgang til selskabets kontonumre.
Klik derefter på Næste.Til sidst skal der tages stilling til hvilke funktioner i selvbetjening, som brugeren skal have adgang til.
Klik nu på Opret.
Når selvbetjeningsbrugeren er oprettet, vil der automatisk blive sendt en e-mail til brugeren, som får besked på at et login nu er oprettet.
Hvad får I adgang til?
Kategorier
Abonnementer
Her kan du oprette abonnementer og lave overtagelser på:
Mobil
Telefoni
Internet
Kredsløb
Ved at trykke ind på et mobilabonnement i abonnementsoversigten, for du mulighed for blandt andet at
Opsige/Overdrag abonnementer til medarbejder
Ændre abonnement
Se simkortnumre, pukkode og skifte simkort
Spærre & ophæve spærring
Se forbrug
Fakturaer og Forbrug
Faktura overblik
Download Fakturaer
Download Kreditnotaer
Tilmeld mail eller EAN
Forbrugspuljer
Forbrug på det enkelte mobilnummer
Konti
Kontooversigt, søgefunktion med filter
Ret kontonavn, e-mail eller EAN oplysninger
Opret mobilabonnementer
Opret internetabonnementer
Ordrestatus
Se igangværende ordre
Se udførte ordre
Telefoniløsningen
Brugeroversigt
Kaldsflow
Feriesvar
Tilkøb af licenser
Du kan læse mere om telefoniløsningen ved at trykke her.
En adgang til Selvbetjeningen giver også mulighed for, at I kan administrere alle abonnementer, der er registreret under virksomhedens CVR-nummer.
Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug
Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer
Ændre stamdata og fakturaformat
På forsiden af Selvbetjening har du adgang til de mest brugte funktioner og relevante links. Du kan hurtigt skifte simkort eller finde en pukkode til dine kolleger.
For at finde de øvrige funktioner i Selvbetjening, skal du blot bruge menuen i venstre side. Du kan også søge dig frem til det abonnement eller kontonummer, du vil arbejde med, ved at bruge søgefeltet øverst på siden.