Få adgang til Selvbetjening

Senest opdateret: 15. Nov 2024


Har I ikke allerede en selvbetjeningsbruger, skal I starte med at udfylde vores online ansøgningsskema.



Opret login til Selvbetjening

I har ikke automatisk et login til vores Selvbetjening.
Udfyld ansøgningsskemaet her.

Login sendes til virksomhedens e-Boks
Efter I har udfyldt ansøgningsskema online, vil I modtage jeres brugernavn og en aktiveringskode i virksomhedens e-Boks indenfor 2 timer. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.




Har virksomheden allerede en administrator?

Ja, men vi kender ikke det eksisterende login
Har I kun én administrator til Selvbetjeningen, som måske har skiftet job? Så kender I muligvis ikke jeres login til Selvbetjeningen.

Kontakt support så vi kan slette det gamle login. Derefter skal I ansøge igen, så I får et nyt login til den nuværende administrator i virksomheden.

Skal der oprettes nye logins til kollegaer?
Har I allerede et login, skal jeres administrator oprette nye logins til kollegaer via sit login.
Det vil sige, at I selv står for nye logins og de rettigheder, som de oprettes med.

Når du er logget ind på Selvbetjening, kan der oprettes en ny selvbetjeningsbruger.

  1. Klik på Selvbetjeningsbrugere i venstre side.

  2. Klik nu på den blå knap, Opret selvbetjeningsbruger.

  3. Indtast brugeroplysningerne til den nye bruger.
    Klik derefter på Næste.
    Vær opmærksom på at udfylde mobilnummer og e-mail korrekt, da man skal logge ind med to-faktor godkendelse.

  4. Hvis der er flere selskaber i virksomheden, kan du nu vælge det selskab, som brugeren skal have adgang til.
    Klik derefter på Næste.

  5. Vælg nu om brugeren skal have fuld, eller begrænset adgang til selskabets kontonumre.
    Klik derefter på Næste.

  6. Til sidst skal der tages stilling til hvilke funktioner i selvbetjening, som brugeren skal have adgang til.
    Klik nu på Opret.

Når selvbetjeningsbrugeren er oprettet, vil der automatisk blive sendt en e-mail til brugeren, som får besked på at et login nu er oprettet.




Hvad får I adgang til?

Kategorier

Her kan du oprette abonnementer og lave overtagelser på:

  • Mobil

  • Telefoni

  • Internet

  • Kredsløb

Ved at trykke ind på et mobilabonnement i abonnementsoversigten, for du mulighed for blandt andet at

  • Opsige/Overdrag abonnementer til medarbejder

  • Ændre abonnement

  • Se simkortnumre, pukkode og skifte simkort

  • Spærre & ophæve spærring

  • Se forbrug


  • Faktura overblik

  • Download Fakturaer

  • Download Kreditnotaer

  • Tilmeld mail eller EAN

  • Forbrugspuljer

  • Forbrug på det enkelte mobilnummer


  • Kontooversigt, søgefunktion med filter

  • Ret kontonavn, e-mail eller EAN oplysninger

  • Opret mobilabonnementer

  • Opret internetabonnementer


  • Se igangværende ordre

  • Se udførte ordre


  • Brugeroversigt

  • Kaldsflow

  • Feriesvar

  • Tilkøb af licenser

Du kan læse mere om telefoniløsningen ved at trykke her.

En adgang til Selvbetjeningen giver også mulighed for, at I kan administrere alle abonnementer, der er registreret under virksomhedens CVR-nummer.

  • Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug

  • Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer

  • Ændre stamdata og fakturaformat

På forsiden af Selvbetjening har du adgang til de mest brugte funktioner og relevante links. Du kan hurtigt skifte simkort eller finde en pukkode til dine kolleger.

For at finde de øvrige funktioner i Selvbetjening, skal du blot bruge menuen i venstre side. Du kan også søge dig frem til det abonnement eller kontonummer, du vil arbejde med, ved at bruge søgefeltet øverst på siden.





Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Figur af mand og kvinde med høretelefoner - Kontakt os