Er min faktura betalt?

Senest opdateret: 15. Nov 2024


Du kan altid logge ind i Selvbetjening og tjekke status på dine fakturaer.




Sådan tjekker du om din faktura er betalt 

Du kan se din fakturastatus i din fakturaoversigt på Selvbetjening.

  1. Gå direkte til Fakturaoversigt i Selvbetjening her

  2. Se status på din faktura i højre side

(eksempel)

Typer af betalingsstatus:

Ikke betalt ikon på selvbetjening

Dette ikon betyder, at din faktura ikke er betalt og betalingsfristen ligger i fremtiden.


Status: Ikke betalt (betalingsfrist overskredet) på selvbetjening

Dette ikon betyder, at din faktura ikke er betalt og betalingsfristen er overskredet.


Status: Betalt ikon på selvbetjening

Dette ikon betyder, at din faktura er betalt.




Er fakturaen ikke betalt?

Hvis du ikke har betalt en faktura, kan du klikke på “Betal nu”. Udfyld den e-mailadresse, som du ønsker en bekræftelse på din betaling på og klik på Næste. Efterfølgende vil du blive ført til vores betalingsside, hvor din faktura kan betales. Er din konto tilmeldt betalingsservice vises knappen "Betal nu" ikke.

Er du ikke logget ind i Selvbetjening? Betal din faktura her.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Kontakt ikon med nissehuer