Ind- og udmelding af callcentre

Senest opdateret: 13. Jun 2025


Du har mulighed for at tilføje og ind- og udmelde medarbejdere i et callcenter. Når du har tilføjet og indmeldt en medarbejder, vil medarbejderen modtage opkald fra de callcentre medarbejderen er medlem af. Se hvordan du gør på denne side.




Tilføj og ind- og udmelding via Selvbetjening

Trin for trin vejledning:

  1. Gå direkte til Telefoniløsning her

  2. Vælg Kaldsflow og derefter Modul opsætning

  3. Vælg Callcenter-fanen og tryk på blyanten ud for det pågældende callcenter

  4. Tryk på Agenter og supervisors

  5. Rediger agenter i callcenteret

  6. Du kan også tilføje nye medarbejdere under Tilføj agenter


Fjern medarbejder fra callcenter:

  1. Tryk på skraldespanden ved den pågældende agent

  2. Vælg Fjern

  3. Du kan rykke rundt på rækkefølgen ved at trykke ned på den pågældende agent, og flytte den over på rette plads.

  1. Gå direkte til Telefoniløsning her

  2. Vælg Kaldsflow og derefter Modul opsætning

  3. Vælg Callcenter-fanen og tryk på blyanten ud for det pågældende callcenter

  4. Tryk på Agenter og supervisors

  5. Rediger supervisors

  6. Afslut med Gem




Ind- og udmelding via Assist App

Se her hvordan du nemt bruger Assist appen til ind-og udmelding i dit callcenter


Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte eller ringe direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Figur af mand og kvinde med headset - Kontakt os