Ind- og udmelding af callcentre

Senest opdateret: 23. Apr 2024


Du har mulighed for at ind- og udmelde medarbejdere i et callcenter. Det kan gøres på 3 forskellige måder. Når du har indmeldt en medarbejder, vil medarbejderen modtage opkald fra de callcentre medarbejderen er medlem af.




Ind- og udmelding via Selvbetjening

Har du adgang til Selvbetjening, kan du ind- og udmelde dine medarbejdere i et callcenter.

Gå direkte til modulopsætning på Selvbetjeningen. 
For at ændre ind- og udmelding skal man igennem 3 trin. 

  1. Når du har valgt “modul-opsætning” i menuen til venstre, eller klikket på linket herover, skal callcenteret findes. 
     
    Søg eventuelt efter callcenteret i det lille søgefelt. 
    Du kan søge efter lokalnummer eller navn på det pågældende callcenter. 
     
    Når du har fundet callcenteret, skal du klikke på “blyanten”. 


  2. Klik nu på “Agenter og supervisors” og derefter “Rediger agenter i callcenteret”. 


  3. Nu har du et overblik over hvilke medarbejdere/agenter, der er meldt ind og ud.  
    Du kan nu melde agenter ind og ud, ved at klikke på “slider knappen”, så den bliver blå (indmeldt) eller grå (udmeldt). Klik på “Gem”.


Alternative måder

  1. Gå ind under "Call Center"

  2. Brug "skydeknappen" til at ændre din status

  3. Din status er nu opdateret

Bemærk: Er du administrator og skal melde kollegaer ind og ud?
Så skal du være "supervisor" i call centeret. Opsæt en supervisor i call centeret via vores Selvbetjening (Se guiden "Meld ind og ud via Selvbetjeningen" trin 1 og 2 i guiden herunder).

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os