Du har mulighed for at tilføje og ind- og udmelde medarbejdere i et callcenter. Når du har tilføjet og indmeldt en medarbejder, vil medarbejderen modtage opkald fra de callcentre medarbejderen er medlem af. Se hvordan du gør på denne side.
Tilføj og ind- og udmelding via Selvbetjening
Trin for trin vejledning:
Vælg Kaldsflow og derefter Modul opsætning
Vælg Callcenter-fanen og tryk på blyanten ud for det pågældende callcenter
Tryk på Agenter og supervisors
Rediger agenter i callcenteret
Du kan også tilføje nye medarbejdere under Tilføj agenter
Fjern medarbejder fra callcenter:
Tryk på skraldespanden ved den pågældende agent
Vælg Fjern
Du kan rykke rundt på rækkefølgen ved at trykke ned på den pågældende agent, og flytte den over på rette plads.
Tilføje/fjerne Supervisor til et callcenter
Vælg Kaldsflow og derefter Modul opsætning
Vælg Callcenter-fanen og tryk på blyanten ud for det pågældende callcenter
Tryk på Agenter og supervisors
Rediger supervisors
Afslut med Gem
Ind- og udmelding via Assist App
Se her hvordan du nemt bruger Assist appen til ind-og udmelding i dit callcenter