Callback

Senest opdateret: 3. Apr 2025


Callback-funktionen giver kalderen mulighed for at anmode om at blive ringet op, når det er deres tur i køen til jeres callcenter. Læs mere på denne side om, hvordan det sættes op i jeres løsning.




Inden du aktiverer Callback

Callback licensen er inkluderet i One+ Professionel og One+ Premium. Har man ikke en af disse, skal man tilkøbe licensen til det igennem Selvbetjening for at kunne bruge funktionen.
Se her, hvordan du tilkøber licenser i Selvbetjening.

Når licensen er aktiveret, kan Callback aktiveres på alle callcentre i løsningen.




Sådan aktiverer du Callback

  1. Gå direkte til Callcenter i Selvbetjeningen her.

  1. Klik på blyanten i højre side ud for det callcenter du gerne vil lave et callback på.

Blyant til redigering i Selvbetjening
  1. Vælg Køindstillinger

  2. Og derefter Tilbyd mulighed for at forlade køen

Tilbyd mulighed for at forlade køen
  1. Vælg Modtag en opringning når det bliver deres tur

  2. Lav den resterende opsætning for dit callback b.la.:
    - Hvilken tast skal kunden vælge for at blive ringet op.
    -
    Kø besked - afspilles når jeres kunde trykker på tasten for at blive ringet op.

Tilbyd mulighed for at forlade køen 2
  1. Opsæt hvilken besked der skal afspilles efter valget om at forlade køen:

Beskeden afspilles når jeres kunde vælger at blive ringet op, når det er deres tur.

Fx "Vi ringer dig op så snart, at vi når til din tur i køen, tak for dit opkald..."

Vælg mellem:

  • En eksisterende lydfil fra jeres lydarkiv.

  • Optag eller upload en ny lydfil.

Opsæt egen kø-besked
  1. Vælg nummeret som I ringer ud fra, og jeres kunde kan se, når I ringer dem op igen (dette nummer gælder for alle callcentre, hvor funktionen er aktiv).

  2. Klik på Gem for at aktivere dit Callback.

Nummer som vises når agenten ringer tilbage
  1. Opsæt Gentagende Speak:

Vær opmærksom på, at du skal opsætte Gentagende Speak efter Callback er opsat.

For eksempel: "Du har mulighed for at taste 0 for at blive ringet op, når det er din tur. Vær opmærksom på, at hvis du ringer fra et hemmeligt nummer eller ikke fra dit eget nummer, kan vi desværre ikke foretage dette Callback".

  1. Klik på blyanten ud for dit callcenter.

  2. Vælg Speak og musik.

    Vælg Speak og musik

  3. Vælg derefter Gentagende speak.

    Gentagende speak

  4. Vælg en lydfil fra lydarkivet eller optag/upload en ny med det samme.

    Opret Gentagende speak

Dit Gentagende speak ligger nu klar i lydarkivet og kan bruges til dit Callback.





Spørgsmål og svar:

Callback kræver en licens, som er indbygget i One+ Professionel og Premium. For Scale/Flex vil Callback være et add-on. Licensen kan tilkøbes gennem Selvbetjening.

Callback er klientuafhængig, hvilket betyder, at alle typer brugere, uanset om de benytter mobil, Webex, Teams eller IP apparat, kan modtage Callback.

Nej. Callback kan kun foretages til danske numre og ikke til internationale numre.


Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Figur af mand og kvinde med headset - Kontakt os