Ændre oplysninger på din faktura

Senest opdateret: 15. Nov 2024


Ønsker du at ændre eller tilføje nogle oplysninger på din faktura, kan du nemt gøre det i Selvbetjening. Se hvilke muligheder du har på siden her.




Ændre/tilføj fakturabemærkning

Ønsker du at ændre fakturabemærkningen, der står til abonnementet og fakturaen, kan du gøre det i vores Selvbetjening. Dette gælder for abonnementer til internet, fastnettelefoni og kredsløb.

Hvorfor ændre fakturabemærkning?
Du kan aktivt bruge fakturabemærkningen for at holde styr på hvem, der har hvilke abonnementer.

  1. Gå til Abonnementer i Selvbetjening her

  2. Find det abonnement du ønsker at oprette/ændre navnet på, og klik på nummeret/abonnementet.

  3. Klik på blyanten ud for "Skriv fakturabemærkning" og klik Gem.

Billedet viser hvor du ændre oplysninger i Selvbetjening

Bemærk: Medmindre nummeret er hemmeligt eller udeladt videregives brugernavnet til De Gule Sider, 118, Krak mv.




Ændre kontonavn

Du kan give dit kontonummer et navn for at nemmere kunne identificere, hvad kontoen dækker over.
Ændre du på kontonavnet, vil du kunne se det ud for “Vedrørende:” på din faktura.

  1. Gå til Konto i Selvbetjening her

  2. Find det kontonummer du gerne vil rette navnet på

  3. Klik på blyanten ud for en konto for at redigere

  4. Ændre Kontonavnet øverst og klik Gem




Ændre faktureringsadresse

Fakturaadressen indikerer adressen på betaleren af abonnementet. Det kan derfor godt være en anden adresse, end selve installationsadressen. Det er den adresse dine fakturaer bliver sendt til, hvis du modtager dem pr. brev.

  1. Gå til Konto i Selvbetjening her

  2. Find det kontonummer du gerne vil rette adressen på

  3. Klik på blyanten ud for en konto for at redigere

  4. Ændre Adresse og klik Gem



Ændre faktureringsmetode

I har flere muligheder for fakturering af jeres faktura. Du kan rette faktureringsmetode via jeres Selvbetjening. Se hvordan du gør her.




Ændre betaler

Vil du ændre betaleren af abonnementet, skal der først laves en overdragelse. Se hvordan du laver en overdragelse for at ændre betaleren her.




Ofte stillede spørgsmål

Hvis virksomheden skal betale hele medarbejderens faktura, skal virksomheden have det juridiske ejerskab af abonnementet, og medarbejderen kan fremgå som bruger.

Hvis medarbejderen selv skal betale en del af sin faktura, bliver dette oprettet særskilt. Kontakt Kundeservice for at få den rigtige opsætning. Kundeservice kan kontaktes via Selvbetjeningen.

Vær opmærksom på at vi ikke tilbyder at dele fakturaen op i nationalt/internationalt forbrug.

Vi kalder det ”ejerskifte”. Du kan ændre stamdata her.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Kontakt ikon med nissehuer