Opsig abonnement

Senest opdateret: 14. Dec 2022

Her på siden finder du hjælp til, hvordan du opsiger dit abonnement fra TDC Erhverv.

Sådan gør du

Ønsker du at opsige et abonnement, kan du gøre det via formularen på knappen nedenfor.
Det fremgår af TDC Erhverv's ordrebekræftelse, eller af en eventuel særskilt skriftlig aftale, hvor lang bindingsperioden og opsigelsesvarslet er på det produkt, du opsiger.

Bemærk: Denne formular kan bruges til alle typer af abonnementer (mobil, fastnet, internet m.m.).

Har du spørgsmål til dit abonnement eller brug for hjælp? Kontakt os her.



Hos TDC Erhverv, er der som standard 12 måneders binding på alle vores abonnementer. Er du under binding, vil du derfor først kunne opsige dit abonnement efter bindingsperiodens udløb.

Har du tegnet en anden aftale for dit abonnement, kan der være andre vilkår. Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om din aftale.

Der er 3 måneders opsigelse på vores abonnementer. Du kan opsige dit abonnement alle månedens dage.

Bemærk: Vi anbefaler at placere opsigelsen en hverdag, hvor vores kundeservice har åbent, i tilfælde af spørgsmål.

Har du tegnet en anden aftale for dit abonnement, kan der være andre vilkår. Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om din aftale.