Se her, hvordan du kan betale din faktura samt tilmelde dig automatisk betaling.
Betal din faktura automatisk
Tilmeld betalingsservice
Gør det nemt og tilmeld din faktura til automatisk betaling (PBS).
Tilmeldingen skal laves gennem egen netbank og betaling med PBS er gratis hos TDC Erhverv.

Bemærk: Tilmeldingen gælder først fra den kommende faktura.
Det betyder, at hvis I har en faktura med et udestående, vil denne skulle betales selvom der tilmeldes PBS.
Betal gennem Selvbetjening
Find den faktura du vil betale og klik på Betal nu
Betal gennem indbetalingsformular
Betal fra Girokort
Du kan også betale via FI nummeret, som står nederst på din faktura.
FI nummeret kan se således ud: +71< 1111111111111111+88888888<

Betal fra udlandet
SWIFTKODE: DABADKKK
IBAN: DK2530000005009200
Reference: Dit kontonummer (Du finder det øverst til højre på din faktura)
Ofte stillede spørgsmål
Har du et kundenummer? (starter med 4)
Et kundenummer starter med “4” og indeholder 9 cifre.
Du finder dit kundenummer i øverste højre hjørne af din faktura.
Tilmeld din faktura til PBS
PBS nr. / kreditor nr.: 01741640
Debitor gruppe nummer: 00001
Kundenummer: Det er dit TDC kundenummer.
Du finder alle 3 informationer i toppen, til højre på din faktura.
FIK-kode
Du kan også betale via FI nummeret som står nederst på din faktura.
FI nummeret kan se således ud: +71< 1111111111111111+88888888<
Hvis du betaler fra udlandet
Swiftkode: DABADKK
IBAN: DK5630000008372020
Reference: Dit kundenummer, som du finder i toppen til højre på din faktura.
Er din første faktura større end forventet?
Du modtager din første faktura, hvor vi opkræver dig for et eventuelt oprettelsesgebyr og for resten af fakturaperioden (kvartal eller måned), ca. 5 dage efter abonnementet er oprettet.
Et eksempel:
Køber du et abonnement midt i februar, udsteder vi en faktura (#1) for resten af vores fakturaperiode – fra d. 15/02 - d. 31/03, samt næste kvartal d. 01/04 – d. 30/06. Da perioden er længere end et kvartal, vil beløbet være højere end forventet. Efterfølgende vil den næste faktura (#2) du modtager, være for perioden d. 01/07 - d. 30/09. Her vil beløbet være som forventet.
Har du modtaget en faktura efter opsigelsesdatoen?
Du modtager en faktura, hvis vi ikke når at udføre din opsigelse, før vi udsender fakturaen for næste periode til dig. I det tilfælde sender vi dig en slutopgørelse, når dit abonnement er lukket. Her vil det forudbetalte abonnement blive modregnet i dit eventuelle forbrug. Har du penge til gode, så anviser vi på kreditnotaen, hvordan du får dem udbetalt. Du kan typisk få pengene udbetalt på tdc.dk/udbetaling.
Firmaet har ændret CVR-nummer og/eller navn siden modtagelse af seneste faktura. Hvordan får jeg det rettet?
Vi kalder det ”ejerskifte”. Du kan ændre stamdata her.
Kan jeg følge med i mit forbrug?
Ja, med adgang til Selvbetjeningen kan du følge med i dit forbrug på Medarbejdersiden.
Gå til Selvbetjeningen.
Bestil adgang her.
Chat med os
Du har mulighed for at skrive til os via vores chat - Find den nede i højre hjørne
Accepter "funktionelle" cookies på vores hjemmeside, hvis du ikke kan se chatten.
Se også chattens åbningstider her.