Se vores kursustilbud

Selvbetjening Erhverv - gratis Webinar

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds abonnementer ét sted. 

Med dette webinar får du en grundlæggende gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang til.

Overordnet Indhold

  • Administration af abonnementer (Fx. oprettelse, ændring, opsigelse)
  • Faktura, Ordrestatus, stamdata
  • Rapporter og forbrugsstatistikker
  • Driftsinformation (varsling og netværksstatistik)
  • Administration af adgange til Selvbetjening Erhverv

Læs eventuelt mere om Selvbetjening Erhverv her.

Kursusdatoer og tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 1.

Fakta 

Målgruppe
Webinaret er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds abonnementer.

Webinaret henvender sig primært til nye brugere på Selvbetjening Erhverv.

Kursusform og deltagerantal
Online holdkursus via Skype. 

Du deltager via computer, smartphone eller tablet.
Maksimalt 10 deltagere.

Varighed
2 timer uden pause.

Pris
Gratis

Selvbetjening Erhverv - kundetilpasset

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds abonnementer ét sted. 

Dette kursus tager specifikt udgangspunkt i din virksomheds engagement med TDC Erhverv og er udgangspunkt for gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang til.

Overordnet Indhold

  • Administration af abonnementer (Fx. oprettelse, ændring, opsigelse)
  • Faktura, Ordrestatus, stamdata
  • Rapporter og forbrugsstatistikker
  • Driftsinformation (varsling og netværksstatistik)
  • Administration af adgange til Selvbetjening Erhverv

Læs eventuelt mere om Selvbetjening Erhverv her.

Tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 1.

Fakta

Målgruppe
Kurset er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds abonnementer.

Kursusform og deltagerantal
Onsite på kundelokation eller via Skype 
Ubegrænset deltagerantal.

Varighed
2-3 timer – aftales i forbindelse med planlægning af kurset.

Pris
Kontakt din Account Manager eller  vores Onboardingsteam (telefon 87 34 68 97) for oplysning om pris.

Administration af TDC Erhverv One løsning - gratis Webinar

Webinar er under udarbejdelse – forventes klar i løbet af 1. kvartal 2020.

Administration af telefoniløsning - gratis Webinar

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds kommunikationsløsning. 

Med dette webinar får du en grundlæggende gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang til.

Overordnet Indhold

  • Administration af brugere på løsningen (oprettelse, redigering, sletning), fx. opsætning af viderestilling, banke-på og voicemail. 
  • Administration af licenser og deres anvendelse
  • Opsætning af Call Center og Søgegruppe, herunder håndtering af tidsplaner og hilsner/lydfiler samt håndtering af agenter
  • Multiordre funktion

Applikationer

  • Produktstyring og Scale SystemWeb

Kursusdatoer og tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 2.

 

Fakta

Målgruppe
Webinaret er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds telefoniløsning (Fx. TDC Scale, TDC Flex m.fl.).

Bemærk: Kurset er ikke målrettet TDC Erhverv One kunder – nyt kursustilbud til TDC Erhverv One kunder forventes klar i løbet af 1. kvartal 2020.

Kursusform og deltagerantal
Online holdkursus via Skype.
Du deltager via computer, smartphone eller tablet
Maksimalt 10 deltagere.

Varighed
2 timer uden pause.

Pris
Gratis

Administration af telefoniløsning - kundetilpasset

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds kommunikationsløsning. 

Dette kursus tager specifikt udgangspunkt i din virksomheds engagement med TDC Erhverv og er udgangspunkt for gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang.

Overordnet Indhold

  • Administration af brugere på løsningen (oprettelse, redigering, sletning), herunder opsætning af viderestilling, banke-på og voicemail. 
  • Administration af licenser og deres anvendelse
  • Opsætning af Call Center og Søgegruppe, herunder håndtering af tidsplaner og hilsner/lydfiler samt håndtering af agenter
  • Multiordre funktion
  • P.A App

Applikationer

  • Produktstyring og Scale SystemWeb

I forlængelse af kurset kan tilbydes workshop med mulighed for hands on træning. 

tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 2.

Fakta

Målgruppe
Kurset er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds telefoniløsning (Fx. TDC Scale, TDC Flex m.fl.).

Kursusform og deltagerantal

Onsite på kundelokation eller via Skype
Ubegrænset deltagerantal.

Varighed
3-4 timer – aftales i forbindelse med planlægning af kurset.

Pris
Timepris kr. 1.500 plus transport kr. 1.500 
Priser er ekskl. Moms.

Begrænsning
Kurset omfatter ikke instruktion i betjening af ip apparater.

Unity Receptionist kursus

Kursustilbud under udarbejdelse – forventes klar i løbet af 1. kvartal 2020.