Se vores kursustilbud

Selvbetjening Erhverv - gratis Webinar

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds abonnementer ét sted. 

Med et gratis webinar får du en gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang til.

Overordnet Indhold

  • Administration af abonnementer (Fx. oprettelse, ændring, opsigelse)
  • Faktura, Ordrestatus, stamdata
  • Rapporter og forbrugsstatistikker
  • Driftsinformation (varsling og netværksstatistik)
  • Administration af adgange til Selvbetjening Erhverv

Læs eventuelt mere om Selvbetjening Erhverv her.

Kursusdatoer og tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 1.

Fakta

  • Du deltager via computer, smartphone eller tablet
  • Det er en fordel med hovedsæt, men du har ikke brug for webcam

Målgruppe
Webinaret er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds abonnementer.

Kursusform og deltagerantal
Online holdkursus via Skype. 
Maksimalt 10 deltagere.

Varighed
2 timer uden pause.

Pris
Gratis

Selvbetjening Erhverv - kundetilpasset

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds abonnementer ét sted. 

Dette kursus tager specifikt udgangspunkt i din virksomheds engagement med TDC Erhverv og er udgangspunkt for gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang til.

Overordnet Indhold

  • Administration af abonnementer (Fx. oprettelse, ændring, opsigelse)
  • Faktura, Ordrestatus, stamdata
  • Rapporter og forbrugsstatistikker
  • Driftsinformation (varsling og netværksstatistik)
  • Administration af adgange til Selvbetjening Erhverv

Læs eventuelt mere om Selvbetjening Erhverv her.

Tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 1.

Fakta

Målgruppe
Kurset er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds abonnementer.

Kursusform og deltagerantal
Onsite på kundelokation. 
Ubegrænset deltagerantal.

Varighed
2-3 timer – aftales i forbindelse med planlægning af kurset.

Pris
Kontakt din Account Manager eller  vores Onboardingsteam (telefon 87 34 68 97) for oplysning om pris.

Administration af telefoniløsning - gratis Webinar

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds kommunikationsløsning. 

Med et gratis webinar får du en gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang til.

Overordnet Indhold

  • Administration af brugere på løsningen (oprettelse, redigering, sletning), herunder opsætning af viderestilling, banke-på og voicemail. 
  • Administration af licenser og deres anvendelse
  • Opsætning af Call Center og Søgegruppe, herunder håndtering af tidsplaner og hilsner/lydfiler samt håndtering af agenter
  • Multiordre funktion

Applikationer

  • Produktstyring og Scale SystemWeb

Kursusdatoer og tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 2.

 

Fakta

  • Du deltager via computer, smartphone eller tablet
  • Det er en fordel med hovedsæt, men du har ikke brug for webcam

Målgruppe
Webinaret er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds telefoniløsning (Fx. Scale, TDC Flex m.fl.).

Kursusform og deltagerantal
Online holdkursus via Skype. 
Maksimalt 10 deltagere.

Varighed
2 timer uden pause.

Pris
Gratis

Administration af telefoniløsning - kundetilpasset

I TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere din virksomheds kommunikationsløsning. 

Dette kursus tager specifikt udgangspunkt i din virksomheds engagement med TDC Erhverv og er udgangspunkt for gennemgang af de mange muligheder og fordele, som Selvbetjening Erhverv giver dig adgang.

Overordnet Indhold

  • Administration af brugere på løsningen (oprettelse, redigering, sletning), herunder opsætning af viderestilling, banke-på og voicemail. 
  • Administration af licenser og deres anvendelse
  • Opsætning af Call Center og Søgegruppe, herunder håndtering af tidsplaner og hilsner/lydfiler samt håndtering af agenter
  • Multiordre funktion
  • P.A App

Applikationer

  • Produktstyring og Scale SystemWeb

I forlængelse af kurset kan tilbydes workshop med mulighed for hands on træning. 

tilmelding

Har du brug for hjælp og support til administration af din telefoniløsning, så ring til Selvbetjening Erhverv Support på 80800160, tryk 2.

Fakta

Målgruppe
Kurset er aktuelt for dig, der er ansvarlig for administration af din virksomheds telefoniløsning (Fx. Scale, TDC Flex m.fl.).

Kursusform og deltagerantal
Onsite på kundelokation. 
Ubegrænset deltagerantal.

Varighed
3-4 timer – aftales i forbindelse med planlægning af kurset.

Pris
Timepris kr. 1.500 plus transport kr. 1.500 
Priser er ekskl. Moms.

Begrænsning
Kurset omfatter ikke instruktion i betjening af ip apparater.

Voquant Omstilling kursus

Med et Voquant Omstilling kursus får du en gennemgang af denne softwares indstillinger og omstillingsmuligheder.

Indhold
Overordnet gennemgang af følgende emner:

  • Forklaring på sammenhæng mellem telefoniløsning (TDC Scale) og Voquant Omstillingssoftware.
  • Gennemgang/demo af softwaren:
    - Kaldshåndtering
    - Søgemuligheder og statusvisning
    - Tilpasninger - muligheder for indstillinger.
    - Forklaring på omstillingsformer (Meldt omstilling kontra Blind omstilling)
  • Kurset kan suppleres med kort demo af appen TDC Erhverv P.A (Personal Assistant).

Klient/applikation

  • Voquant (TDC Cloud Udgave)
tilmelding

Fakta

Målgruppe
Kurset er aktuelt for dig, der er bruger af softwaren - eksempelvis hvis du er receptionist. 

Kursusform og deltagerantal
Onsite på kundelokation. 
Ubegrænset deltagerantal.

Varighed
3 timer – aftales i forbindelse med planlægning af kurset.

Pris
Timepris kr. 1.500 plus transport kr. 1.500 
Priser er ekskl. moms.