Har I ikke allerede en selvbetjeningsbruger, skal I starte med at udfylde vores online ansøgningsskema.
Opret login til Selvbetjening
I har ikke automatisk et login til vores Selvbetjening.
Udfyld ansøgningsskemaet her.
Login sendes til virksomhedens e-Boks
Efter I har udfyldt ansøgningsskema online, vil I modtage jeres brugernavn og en aktiveringskode i virksomhedens e-Boks indenfor 2 timer. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.
Har virksomheden allerede en administrator?
Ja, men vi kender ikke det eksisterende login
Har I kun én administrator til Selvbetjeningen, som måske har skiftet job? Så kender I muligvis ikke jeres login til Selvbetjeningen.
Så skal I kontakte support, så vi kan slette det gamle login.
Derefter skal I ansøge igen, så I får et nyt login til den nuværende administrator i virksomheden.
Kontakt support.
Skal der oprettes nye logins til kollegaer?
Har I allerede et login, skal jeres administrator oprette nye logins til kollegaer via sit login.
Det vil sige, at I selv står for nye logins og de rettigheder, som de oprettes med.
Guide til oprettelse af ny selvbetjeningsbruger
Når du er logget ind på Selvbetjening, kan der oprettes en ny selvbetjeningsbruger.
Klik på Selvbetjeningsbrugere i venstre side.
Klik nu på den blå knap, Opret selvbetjeningsbruger.
Indtast brugeroplysningerne til den nye bruger.
Klik derefter på Næste.
Vær opmærksom på at udfylde mobilnummer og e-mail korrekt, da man skal logge ind med to-faktor godkendelse.Hvis der er flere selskaber i virksomheden, kan du nu vælge det selskab, som brugeren skal have adgang til.
Klik derefter på Næste.Vælg nu om brugeren skal have fuld, eller begrænset adgang til selskabets kontonumre.
Klik derefter på Næste.Til sidst skal der tages stilling til hvilke funktioner i selvbetjening, som brugeren skal have adgang til.
Klik nu på Opret.
Når selvbetjeningsbrugeren er oprettet, vil der automatisk blive sendt en e-mail til brugeren, som får besked på at et login nu er oprettet.
Hvad får I adgang til?
En adgang til Selvbetjeningen giver mulighed for, at I kan administrere alle abonnementer, der er registreret under virksomhedens CVR-nummer.
Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug
Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer
Ændre stamdata og fakturaformat
Administrere eventuelle telefoniløsninger, Personligt Nummer og andre produkter
Giv kollegaer et login til hele eller dele af Selvbetjeningen
På forsiden af Selvbetjening har du adgang til de mest brugte funktioner og relevante links. Du kan hurtigt skifte simkort eller finde en pukkode til dine kolleger.
Du har også direkte adgang til driftsforstyrrelser og Mit TDC Erhverv, hvor du kan se indholdet og forbrug i dit mobilabonnement.
For at finde de øvrige funktioner i Selvbetjening, skal du blot bruge menuen i venstre side. Du kan også søge dig frem til det abonnement eller kontonummer, du vil arbejde med, ved at bruge søgefeltet øverst på siden.
Kategorier i Selvbetjening
Abonnementer
Her kan du oprette abonnementer og lave overtagelser på:
Mobil
Telefoni
Internet
Kredsløb
Medarbejdersiden
Gælder kun mobil abonnementer
Opsige/Overdrag abonnementer til medarbejder
Skifte kontonummer
Ændre abonnement
Se simkortnumre, pukkode og skifte simkort
Købe/tilmelde ekstratjenester
Spærre & ophæve spærring
Se forbrug
Fakturabemærkning
Hvert mobilabonnement har sin egen medarbejderside. Du kan gå til en medarbejderside ved at søge på navn eller nummer i søgefeltet eller ved at klikke på medarbejderen i abonnementsoversigten under Abonnementer.
Fakturaer
Faktura overblik
Download Fakturaer
Download Kreditnotaer
Tilmeld mail eller EAN
Ordrestatus
Se igangværende ordre
Se udførte ordre
Konti
Kontooversigt, søgefunktion med filter
Ret kontonavn, e-mail eller EAN oplysninger
Opret mobilabonnementer
Opret internetabonnementer
Produkter
Telefoniløsning, kaldsflow, feriesvar, brugerprofiler
Viderestilling af Personlige numre fx 70-numre