Er du telefoniansvarlig eller har adgang til Selvbetjening, kan du tjekke forbruget på jeres abonnementer på 2 forskellige måder.
Den hurtige måde: Se forbruget på ét specifikt abonnement
Vælg det abonnement, som du ønsker at se forbruget på.
Scroll ned til Forbrugsdetaljer.
Her vil du se en forbrugsoversigt.
Bestil forbrugsrapport: Se forbruget på flere abonnementer
Klik på “Bestil forbrugsrapport” nederst nede i højre side på skærmen.
Du skal nu igennem 3 simple trin.
3 trin: Bestil din forbrugsrapport
1. Vælg abonnementer
Til at begynde med, skal du vælge de abonnementer du ønsker en rapport for.
3 måder at vælge abonnement på:
Vælg et specifikt abonnement ved at klikke på den firkantede boks ved siden af nummeret.
Kender du nummeret i forvejen, kan du indtaste nummeret i søge tabellen.
Er det alle abonnementerne, kan du klikke på boksen ved siden af Abonnement.
Klik derefter på “Næste”.
2. Vælg tidsperiode
Vælg den tidsperiode som forbrugsrapporten skal vise.
Fortsæt til sidste trin ved at klikke på “Næste”.
3. Indtast e-mail
I sidste trin skal du blot indtaste den e-mail, så du får en besked, når rapporten er klar. Du kan se status og downloade rapporten under menupunktet Rapportindbakke.
Hvordan finder jeg min rapport, når den er klar?
Log ind på Selvbetjening.
Klik på “Rapporter” i menupunktet til venstre.
Vælg "Rapportindbakke".
Under Rapportindbakke kan du se dine tilgængelige rapporter. De vil ligger herinde i op til 10 dage inden de bliver slettet.
For at downloade rapporten, skal du klikke på download ikonet til højre.