Nummer ved udgående opkald

Senest opdateret: 23. Apr 2024


Med funktionen nummer ved udgående kald er det muligt at ændre nummeret, som vises på modtagers display. 




Et eksempel kunne være at en medarbejder, ikke ønsker at få vist deres egent nummer ved udgående opkald, og derfor ønsker fremvise virksomhedens hovednummer i stedet. Ved at benytte Selvbetjeningen, er det muligt at ændre nummeret på udring efter behov.

Kom i gang med nummer ved udgående opkald

Det er muligt at ændre nummeret på udgående kald gennem “brugeroversigten” på Selvbetjeningen.  

Gå direkte til brugeroversigten på Selvbetjeningen her.

  1. Ud fra brugerens navn til højre, skal du klikke på “blyant-ikonet” for at redigere.

Billedet viser hvordan du ændre en bruger på Selvbetjening
  1. Klik på “Rediger” ved “Nummer ved udgående opkald” under sektionen “Numre”.  

Billedet viser hvordan du retter nummer på en bruger
  1. Her er det muligt at fortage ændringerne.  

  2. Klik på “OK” for at gemme ændringerne.  

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os