Skype for Business med integreret telefoni fra TDC Erhverv

Skype for Business er et kommunikationsværktøj, som forbinder chat og video med telefoni fra TDC Erhverv. Det er nemt at komme i gang, og du får din egen, dedikerede og certificerede projektleder tilknyttet.

Hvad er Skype for Business

Med Skype for Business får I et komplet kommunikationsværktøj inklusiv alle de kendte programmer fra Microsoft Office 365 samt fuldt integreret telefoni.

Brug Skype for Business til videomøder, chat, dokumentdeling mv. og supplér med værktøjerne fra Office 365 for at lette videndeling, kalenderintegrationer og meget andet. Det hele toppes med vores Works mobilpakker, som er spækket med data, fri tale, udlandstelefoni, musik og meget mere - alt sammen på Danmarks bedste mobilnetværk.

Bestil rådgivning her

Derfor skal I vælge Skype for Business

Skype for Business er for jer, som gerne vil have den komplette kommunikationspakke, hvor I ikke skal tænke på, om de forskellige værktøjer kan tale sammen. Her får I nemlig det hele samlet, så I kan fokusere på jeres kerneforretning. Det betyder også en øget produktivitet og et stærkere samarbejde på tværs. Løsningen er sikker og enkel at administrere – og I kan let skalere til det antal brugere, I har behov for.

 
  1. Kom nemt i gang med egen projektleder og support lige ved hånden

  2. Hold møder på tværs af lokationer med virtuelle møderum

  3. Mobil-, fastnet-, og internationale numre i én samlet løsning

  4. Opret nye medarbejdere, lav ændringer og køb hardware i selvbetjeningsportalen

  5. Receptionistværktøjer med omstilling, callflows, IVR mv.

Det får I med Skype for Business

  • Skype for Business – Bliv uafhængig af bordtelefonen med integration af en softphone-løsning, hvor du kan ringe fra din pc. Få også alle de kendte Skype for Business-klient værktøjer som chat, video, dokumentdeling m.m.
  • SkyApp – En række smarte funktioner samlet i én app. Fx kalenderintegration, hurtig omstilling, overblik over kollegaer og kontaktpersoner, Voicemail, indbygget callback-funktion, ring gratis med wi-fi og meget andet.
  • Onenumber – Bestem selv hvilket telefonnummer du vil vise, når du ringer fra din mobiltelefon.

 

  • Telefoni – Skype for Business fra TDC Erhverv har fuldt integreret telefoni. Vælg mellem flere forskellige mobilpakker spækket med data, fri tale, udlandstelefoni og meget mere.
  • Video- og onlinemøder – Løsningen reducerer jeres rejseomkostninger, og I får nye måder at kommunikere med kollegaer, kunder og samarbejdspartnere på – helt op til 250 deltagere.
  • Selvbetjeningsunivers og support – I kan selv administrere løsningen, oprette og redigere brugere, se fakturaer og få løbende drifts- og salgsstatus på supportsager.

Forstå Skype for Business på 2 minutter

I får også en dedikeret projektleder til implementering og undervisning i løsningen. På den måde får I den bedste start og det optimale ud af alle funktionerne på tværs af virksomhed og medarbejdere. Få en 2 minutters præsentation af Skype for Business her i videoen.

Foruden et væld af uundværlige værktøjer, som letter jeres dagligdag og samarbejde på tværs, kan I også udbygge og tilpasse løsningen til netop jeres behov.

Mulige tilvalg - gør løsningen til jeres egen

  • Kontaktcentret sætter jeres kunder i centrum med en service, som sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret korrekt, hurtigt og af den bedst egnede ressource. I får en overskuelig løsning til kundeservice med både telefon, mail, chat og sociale medier samlet i et produkt. I får et multi-channel, cloud-baseret kontaktcenter, hvor I kun betaler for de aktive agenter og funktioner.

  • Firma IVR og Køstyring – Mulighed for velkomsthilsen, Tast-selv-menu, Ringegrupper, Nat-svar og beskedservice samt webbaseret administration af hele løsningen.

 

  • PC-reception - En komplet platform designet til at kunne håndtere alle receptionens kommunikationsbehov. Platformen er udviklet af vores samarbejdspartner Competella og er fuldt integreret med Skype for Business og leveres i skyen.

  • Internationale numre – Mulighed for at foretage og besvare opkald via lokale numre i mere end 50 lande. Få en lokal tilstedeværelse uden nødvendigvis at have fysisk kontor i det pågældende land og uden at skulle indgå aftaler med lokale teleselskaber.

Case: Elverdal gør afstandene kortere med Skype for Business

I virksomheden Elverdal har de stor glæde af den frihed, som Skype for Business giver. Se mere i videoen.

”Vi kan kommunikere hurtigt, sikkert, effektivt og være i samme rum, selvom der er hundredevis af kilometer mellem os og vores kunder.”
- Flemming Pless, Kommerciel Direktør i Elverdal.

Skype vs. Skype for Business - kender du forskellen?

Skype for Business vinder på sikkerhed, samarbejdsmuligheder, forretningsudvikling og integration i en direkte sammenligning med den private Skype. Derfor ender det med at stå 4-0 til den professionelle udgave.

Læs mere

Spar tid med Skype for Business og Office 365

”Med løsninger som Skype for Business og Office 365 kan du effektivisere din arbejdsdag og få frigjort tid til værdiskabende kundepleje og forretningsudvikling,” fastslår Casper Bøyesen, Head of Cloud Solutions hos TDC Erhverv

Læs mere

Få hjælp til din løsning

I vores Skype for Business-univers finder du videoer om alt fra det første login til indstilling af lyd og video.

Se videoer

Kontakt os, hvis du har spørgsmål

Ring til os

Vi er klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 8.00 og 16.00. Ring på 70 70 90 90.

Skriv til os

Udfyld formularen, og vi kontakter dig inden for 1 hverdag.

Tilmeld nyhedsbrev

Få inspiration og nyheder i din indbakke. Tilmeld dig her.

Folder om løsningen

Download

Faktaark om løsningen

Download

Faktaark mobilpakker

Download

  • Bliver det ikke dyrt at skifte udstyr?

    Nej, for det kommer I så at sige ikke til. Vores Skype for Business-løsning er cloud-baseret og hostes på vores servere. At bruge Skype for Business som telefoniplatform betyder tværtom, at I kan skille jer af med det gamle PBX-anlæg - vi har investeret i det udstyr, I skal bruge.
    Opdateret 16.02.2018 08.25
  • Hvordan kommer jeg i gang?

    Det er nemt at komme i gang med Skype for Business

    1. På et afklarende møde gennemgår vi jeres kommunikationsbehov
    2. På den baggrund sammensætter vi den løsning, I har brug for
    3. I får en dedikeret projektleder, som udarbejder en plan og styrer den samlede proces
    4. En onboarder gennemgår kaldsflow med jer, inden I går live med løsningen - og vi sørger for undervisning af alle jeres medarbejdere
    5. Vi implementerer den nye løsning og sørger for, at alle numre kommer med over, så du og dine kolleger kan gå i gang med at udnytte de nye fordele med det samme
    Opdateret 21.06.2019 09.05
  • Hvorfor handle Skype for Business hos netop TDC Erhverv?

    Der er også andre, der kan levere cloud-baseret Skype for Business – men de er ikke teleselskaber. Det vil sige at du skal handle hos to leverandører, som leverer hver sin halvdel af en løsning, hvis fornemmeste egenskab er dens evne til at integrere og samle de kommunikationsplatforme din virksomhed har brug for. Med TDC Erhverv får du én leverandør, der kender alle aspekterne af din løsning. Det ved vi, at vores kunder sætter ganske stor pris på.
    Opdateret 16.02.2018 08.25
  • Hvordan er talekvaliteten i Skype for Business?

    TDC Erhverv er, som et af de eneste teleselskaber i norden, SIP Trunk-kvalificeret til Skype for Business 2016, hvilket giver os mulighed for at levere høj kvalitet på både fastnet- og mobilopkald.

    Derudover har vi mulighed for at tilbyde QoS (Quality-of-Service) på alle de forbindelser vi leverer, hvilket yderligere sikrer talekvaliteten. QoS sikrer at jeres opkald altid bliver prioriteret fremfor anden aktivitet på linjen. Derudover er vi certificerede i forhold til både TLS og SRTP, hvilket sikrer den rigtige sikkerhed og kryptering på alle opkald.
    Opdateret 16.02.2018 08.25
  • Kan vi bruge Skype for Business som både fastnet- og mobilplatform?

    Ja. Skype for Business kan anvendes til begge dele eller kun den ene (Mobil eller fastnet): TDC Erhverv tilbyder nemlig konceptet mobilt OneNumber. Det vil sige at du kan anvende samme telefonnummer uanset, om du ringer fra din mobil, fastnettelefon, desktop softphone eller tablet.

    Det gør det nemmere at planlægge, nemmere at kommunikere og nemmere at opnå en fornuftig work-life balance. Når du selv styrer hvilket nummer du ringe fra – uanset om du ringer fra mobilen, bordtelefonen eller din tablet – giver det et overblik og et overskud der kan mærkes på bundlinjen. Vi er desværre ikke ene om at kunne levere det klassiske OneNumber koncept, men vi er stadig de eneste der kan levere OneNumber Mobile – Det oplagte valg hvis du gerne vil bruge dit mobilnummer til alt, inklusiv cloud-baseret IP telefoni.
    Opdateret 16.02.2018 08.25
  • Kan Skype for Business fungere som del af et kontaktcenter?

    Vælger man at anvende sin Skype for Business-løsning som telefonrør, kan vi tilbyde kontaktcenterløsningen CC Touchpoint som tilkøb. CC Touchpoint hjælper jer med at samle telefoni, mail, chat og henvendelser på de sociale medier i én tragt, hvilket giver kortere ventetider, færre frustrationer og et meget nemmere overblik over status i kundeservice. CC Touchpoint er selvfølgelig skræddersyet til at gå i fuld integration med jeres Skype for Business-løsning.
     
    Opdateret 16.02.2018 08.25