Med Scale får du:
TDC Scale er en unik Unified Communication-løsning i skyen. Platformen er bygget på den nyeste teknologi fra Cisco/Broadsoft og henvender sig til Enterprise-kunder, der har behov for en agil, brugervenlig og skalerbar løsning.
Løsningen er 100% skalerbar, og du kan til enhver tid tilkøbe eller ændre abonnementer og værktøjer til hver enkelt medarbejder via den online selvbetjening, så platformen passer til virksomhedens unikke behov.
Scale giver dig mulighed for at fokusere på din forretning og betjeningen af dine kunder. Vi står for vedligeholdelse, opdateringer og drift og sørger for, at platformen altid fungerer.
Med Scale får du en løsning, der samler både kommunikationsværktøjer, telefoni, kalender, avanceret omstilling og IP-telefoni. Scale gør dine arbejdsgange mere intuitive og effektiviserer hverdagens opgaver.
en 100% skalerbar cloud løsning
en fuldt integreret kommunikationsløsning
et Intuitivt selvbetjeningsunivers.
TDC Erhverv Scale – en integreret digital løsning
Hos TDC Erhverv ved vi, at de digitale værktøjer er en afgørende del af din hverdag. Derfor har vi skabt Scale – et Unified Communications-værktøj, der samler alle dine digitale redskaber ét sted, så du nemt og hurtigt kan få adgang til alle de digitale løsninger, du bruger dagligt.
Scale samler dine digitale værktøjer ét sted
Scale samler udover smarte features og programmer flere digitale værktøjer, der gør dit arbejde nemmere, smartere og mere effektivt.
Funktioner i TDC Erhverv Scale
Cisco Webex
Webex er et samarbejdsværktøj, som er bygget på den samme BroadWorks teknologi platform som vores TDC Erhverv One+ og TDC Erhverv Scale telefoniløsninger.
Attendant, Contact Center og Service Center
Værktøjer til at besvare henvendelser fra brugere og kunder, uanset hvilken kommunikationsplatform de benytter.
TDC Erhverv Call Manager
En funktion der giver dig et godt overblik over alle jeres opkald.
Danmarks bedste Mobilnetværk
En stabil forbindelse og en arbejdsdag uden nedetid.
TDC Call Recorder 48 timer
Et overblik over de vigtigste samtaler.
Secure Call Recording Pro
Mulighed for at optage alle samtaler.
Spørgsmål og svar om Scale
Hvad er Unified Communications og UC&C?
Unified Communications er en samlet digital platform, der samler alle relevante kommunikationsværktøjer og samarbejdsværktøjer ét sted. Du får en samlet løsning, der indeholder alle vigtige chat- kommunikations- og samarbejdsværktøjer, som du bruger i løbet af din arbejdsdag.
Der findes flere udbydere af UC-løsninger, som indeholder forskellige features. Nogle indeholder både kommunikationsværktøjer og samarbejdsværktøjer - de såkaldte UC&C-løsninger. Løsninger der udelukkende fokuserer på de vigtigste kommunikationsværktøjer kaldes for UC-løsninger.
Fælles for begge løsninger er, at du får en samlet platform til hele din arbejdsdag med ultimativ brugervenlighed og effektivitet.
Hos TDC Erhverv får du en smart, intuitiv og overskuelig UC&C-platform i samarbejde med markedet skarpeste udbyder, Cisco.
H2 Hvad er de vigtigste fordele ved Scale?
Der er flere fordele ved et UC-system. Du får mulighed for at samle alle dine værktøjer og programmer ét sted.
De vigtigste fordele ved TDC Erhverv Scale:
Større effektivitet:
Den samlede platform sikrer en mere effektiv arbejdsrytme, hvor du sparer tid og kan arbejde mere intuitivt fra en platform, som indeholder alle de nødvendige funktioner, der understøtter din arbejdsdag.
Bedre samarbejde:
Med en UC-platform, bliver samarbejdet mellem dig og dine kollegaer nemmere og mere flydende. Du kan nemt kommunikere, dele og sende filer direkte i platformen.
Spar tid og penge:
Hovedformålet med UC-løsningen er at samle alle de platforme og værktøjer, som du benytter i løbet af din arbejdsdag ét sted, for at gøre din arbejdsdag nemmere og mere effektivt. Det er et værktøj, der skal styrke og understøtte din digitale arbejdsdag - så du kan fokusere på din forretning.
Hvad er Attendant Console, Contact Center og Service Center?
TDC Erhverv Scale indeholder flere smarte features, der gør din kundeservice nemmere:
Attendant Console:
Giver dig monitoreret opkaldshåndtering, så dine receptionister har fuld kontrol over behandlede og returnerede opkald. Du får også integreret e-mail, sms og chat samt realtids-kalenderopdatering og søgefunktion, der muliggør søgning på enkeltpersoner og kompetencer på tværs af virksomheden.
Contact Center:
Giver dig hurtig og effektiv servicering af kunder, når de kontakter din salgsafdeling, kundeservice, it-help desk og lign. Du får optimal udnyttelse af virksomhedens ressourcer samt et konstant overblik over arbejdsbyrden blandt dit kundeserviceteam.
Service Center:
Giver dig komplet oversigt, effektiv omstilling og sagsbehandling. Zylinc Service Center forener det bedste fra Attendant Console-løsningen og Contact Center. Det er udviklet til at give en oversigt over medarbejderes tilgængelighed, køer samt effektiv samtalefordeling og hurtig søgning.