Unified Communication til Enterprise virksomheder

100% skalerbar cloud løsning
Fuldt integreret kommunikationsløsning
Intuitivt selvbetjeningsunivers

TDC Scale er en unik Unified Communication løsning i skyen. Platformen er bygget på den nyeste teknologi fra Cisco/Broadsoft og henvender sig til Enterprise kunder der har behov for en agil og skalerbar løsning.

I får avanceret omstilling og IP-telefoni integreret med jeres mobiltelefoni i én samlet løsning. Løsningen er 100% skalerbar og I kan til enhver tid let tilkøbe eller ændre abonnementer og værktøjer for hver enkelt medarbejder via online selvbetjening. I kan dermed fokusere på jeres forretning og betjeningen af jeres kunder, fordi TDC Erhverv står for vedligeholdelse, opdateringer og drift.

  • Mobiltelefoni
    Flex Mobil kan integreres med din TDC Scale løsning og skabe en total kommunikationsløsning. Flex Mobil abonnementer tilpasses Enterprise virksomheder i samarbejde med dit account team.

  • IP-telefoni 
    Tilslut nemt en bordtelefon til de brugere, som sidder meget på kontoret og har brug for nemt at foretage opkald på en stabil forbindelse og med en høj kvalitet 

  • Kalenderintegration 
    Se kalender- og telefonstatus på dine kollegaer inden du kontakter dem

  • PC Reception samt avanceret features
    Avancerede features. Herunder flere valg af pc reception Zylinc samt Unity 

  • Videomøder 
    Afhold videomøder med kollegaer i stedet for fysiske møder og spar både transporttid og penge 

  • Chat og skærmdeling 
    Chatprogram til nem kommunikation med dine kollegaer, der gør det muligt at dele din skærm og filer med kollegaer.

  • Job/privatzone
    Med job/privatzone kan du holde fri, når du har fri uden at blive forstyrret af arbejdsrelaterede kald

  • Call Recording samt Pro
    Alle kald kan sættes op til at optagelse, både ind- og udgående kald, lige meget om det er via IP-telefon, pc eller mobil. Pro lever op til  EU-lovgivning for den finansielle sektor

  • Wallboard
    Med et wallboard er I sikre på altid at have overblik over indgående og igangværende kald og dermed levere en professionel kundeservice

  • Selvbetjening
    Nem administration af løsningen, med mulighed for nemt at skalere op og ned samt få et godt overblik over forbruget

Funktioner i TDC Scale

TDC Erhverv Communicator

– En app der styrker samarbejdet i organisationen

  • Opkaldsfunktion, så du kan foretage opkald over nettet

  • Enkel omstilling på tværs af virksomheden 

  • Se status på dine kollegaer, inden du kontakter dem

  • Chatprogram til nem kommunikation med dine kollegaer

  • Del din skærm og filer med kolleger, så alle får den vigtige information

Læs mere om TDC Erhverv Communicator

Zylinc Attendant Console, Contact Center og Service Center

– Værktøjer til at besvare henvendelser fra brugere og kunder, uanset kommunikationskanal

  • Attendant Console: Monitoreret opkaldshåndtering, så receptionisten har fuld kontrol over behandlede og returnerede opkald. Integreret e-mail, sms og chat samt realtids-kalenderopdatering og søgefunktion, der muliggør søgning på enkeltpersoner og kompetencer på tværs af virksomheden.

  • Contact Center: Hurtig og effektiv servicering af kunder, når de kontakter din salgsafdeling, kundeservice, it-help desk osv. Giver samtidig optimal udnyttelse af virksomhedens ressourcer samt et konstant overblik over arbejdsbyrden på køer og blandt agenterne.

  • Service Center: Komplet oversigt, effektiv omstilling og sagsbehandling. Zylinc Service Center forener det bedste fra Attendant Console-løsningen og Contact Center. Det er udviklet til at give en oversigt over kollegaer, medarbejderes tilgængelighed, køer samt effektiv samtalefordeling og hurtig søgning.

TDC Erhverv Call Manager

– Få et godt overblik over jeres kald

  • Få et bedre overblik over hvordan opkald til virksomheden håndteres

  • Brugervenligt værktøj

  • Godt grafisk overblik

  • Hurtig tilpasning og optimering af jeres løsning

Danmarks bedste mobilnetværk

– En arbejdsdag med mere oppetid

  • Høj oppetid og god dækning overalt i Danmark gavner din kundeservice

  • Teknologisk Institut og P3 har målt TDC's mobilnetværk til at være hurtigst og bedst

  • Ved nedetid bliver fejlen hurtigt identificeret og rettet - og vi holder dig orienteret undervejs, så du kan disponere din tid

Læs mere her

TDC NET | Danmarks bedste mobilnet | Først med 5G

TDC Call Recorder 48 timer

– Så kan du ’spole tilbage’ i dine samtaler

  • Interne, eksterne, ind- og udgående kald via IP-telefoni og mobil bliver optaget

  • Det kan ske automatisk, eller du kan indstille det manuelt

  • Du kan søge i dit personlige arkiv med samtaler fra de sidste 48 timer

Secure Call Recording Pro

  • Optager alle samtaler på mobil og fastnet

  • Opfylder kommende EU-lovgivning for den finansielle sektor

  • Data placeret i sikret miljø i Danmark hos Itadel

  • Anbefales til det jer med et mere avanceret behov

  • PC Reception samt avanceret features

Relaterede produkter

TDC Erhverv One+

I bygger og administrerer selv løsningen med forskellige brugerprofiler.

Læs mere

Udfyld dine kontaktinformationer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe til os på 70 70 90 90