Byg en moderne og kundefokuseret serviceorganisation

At drive et effektivt kontaktcenter er en udfordring. Kunderne ønsker at kontakte virksomheden gennem deres foretrukne kommunikationskanaler, og de forventer at blive hjulpet hurtigt, effektivt og med overskud. Men et kontaktcenter er også en mulighed for at levere kundeoplevelser ud over det sædvanlige. Glade kunder styrker bundlinjen og skaber værdi for forretningen. Derfor investerer flere i fleksible, moderne kontaktcenterløsninger. Det skal være kontaktcenterløsninger, der understøtter sammenhængende kundeoplevelser på tværs af telefoni, web, sociale medier, sms, e-mail og chat. Og som er skabt til at hente mere værdi ud af kundedialoger, så virksomheden kan lære kunderne bedre at kende og bruge deres ressourcer optimalt. Eksempelvis gennem udnyttelse af AI, data analytics og beriget ledelsesinformation.

Vi designer helhedsløsninger fra A-Z

I TDC Erhverv og NetDesign kan vi støtte jer i udviklingen af en stærk CX-strategi. Sammen med jer designer og implementerer vi en helhedsorienteret, cloudbaseret løsning, der gør visioner til virkelighed. Giv jeres medarbejdere værktøjer, der sikrer et godt workflow, og som gør dem i stand til at løse kundehenvendelser bedre og mere effektivt. Og få et bedre indblik i jeres dialoger, så I kan videreudvikle jeres kundeservice og skabe mere værdi.

Udviling af CX-strategi & køreplan

Design og implementering af kontaktcenter-løsning

Call-Management

Call-recording

Organisatorisk forankring

Skal vi tale kontaktcenterløsninger?

Lad vores eksperter hjælpe jer med at øge indsigten i jeres digitale kundeservice og hør mere om mulighederne for at få implementeret en fleksibel, fremtidssikret kontaktcenterløsning.

Kontakt os på e-mail: kundecenteret@netdesign.dk eller ring: 44358000.

Få mere inspiration

Hvordan ser fremtidens kontaktcenterløsninger ud? Hvordan understøtter I bedst jeres medarbejderes workflows? Hvilke nye muligheder får I med Call-Recording-løsninger? Bliv inspireret af vores artikler, cases og webinarer inden for forskellige områder af kontaktcenterløsninger.

Dansk Kabel TV

Fremtidens kontaktcenter er cloudbaseret

Se, hvordan Dansk Kabel TV har fået bedre overblik, strømlinet processer og optimeret hverdagen for medarbejderne i kontaktcenteret – som afsæt for at skabe bedre kundeoplevelser.

Certificeringer

Vores mange års ekspertise og samarbejde med verdens førende teknologi-partnere bliver løbende certificeret og anerkendt.