Hvorfor vælge Unity Suiten?


Du kan sammensætte din Unity-løsning helt individuelt efter dine krav og behov. Unity Suiten kan bruges på tværs af mobil, ip-telefoner og softphones. Og med mange muligheder for at trække rapporter og statistik får du også et stærk ledelsesværktøj.

Fire agenter og et tilvalgsmodul


Receptionist, Agent, Desktop og Supervisor er de fire klienter, du kan kombinere for at optimere den gode kundeservice og -dialog i netop dit callcenter. Vil du derudover have en grafisk fremstilling af status  kan du supplere med Unity Dashboard.

Så enkelt er det at komme i gang


Unity-suiten til callcentret integreres sømløst med TDC Erhverv One+ og dine eksisterende CRM- og kalender­systemer. Det er en brugervenlig portefølje af løsninger med ensartet og intuitiv betjening på tværs af alle klienter.

TDC Erhverv Unity Suite - sammensæt din egen løsning

Unity Desktop

Unity Desktop er det oplagte valg af klient i virksomheden, der vil styrke den gode kunde-service og lette arbejdet for salgs- og vidensmedarbejdere. Klienten sikrer nem og overskuelig håndtering af indkommende og udgående kald, og med status på op til 30 kolleger, er det nemt at stille om og give kunden klar besked.

Du får
  • Integration til CRM-systemet
  • Effektiv styring af ind- og udgående opkald
  • Nem logning af opkald fra enhver enhed
  • Status på op til 30 kolleger
  • Integreret chatfunktion til TDC Erhverv Communicator

Unity Receptionist

Med Unity Receptionistklienten har du overblik over medarbejdere og kan omstille kald til kolleger. Unity integrerer med Microsoft Exchange og Microsoft 365, så du altid kan se medarbejdernes kalenderstatus, og hvornår de kan træffes.

Du får
  • Integration til CRM-systemet
  • Effektiv styring af ind- og udgående opkald
  • Nem logning af opkald fra enhver enhed
  • Ubegrænset statusvisning
  • Integreret chatfunktion til TDC Erhverv Communicator
  • Mulighed for at sætte egen ACD-status
  • Kalenderintegration

Unity Agent

Unity Agent er et effektivt våben i kampen om at drive det mest kundeorienterede callcenter. Med afsæt i den intuitive brugergrænseflade og med integration til CRM-systemet er alle medarbejderne klædt på til hurtigt, præcis og effektiv kundeservice.

Du får
  • Integration med CRM-systemet
  • Effektiv styring af ind- og udgående opkald
  • Nem logning af opkald fra enhver enhed
  • Status på op til 30 kolleger
  • Integreret chatfunktion til TDC Erhverv Communicator
  • Mulighed for at sætte egen ACD-status

Unity Supervisor

Unity Supervisor styrer indkommende og udgående opkald og giver dig overblik over alle medarbejdernes aktuelle status. Derudover kan du allokere agenter til bestemte køer i realtid og trække rapporter på trafik og performance for hele tiden at vurdere behovet for ekstra ressourcer.

Du får
  • Integration med CRM-systemet
  • Effektiv styring af ind- og udgående opkald
  • Nem logning af opkald fra enhver enhed
  • Statusvisning på 30 kolleger
  • Mulighed for at sætte egen ACD-status
  • Allokering af agenter efter behov
  • Rapporter til beslutningsstøtte
  • Trafik og performance i realtid
  • Data på både kø- og agentniveau
.

Tilkøb

Unity Dashboard


Unity Dashboard giver dig mulighed for at vælge præcis det dashboard, der bedst opfylder dine krav.

Du kan selv vælge værdier for agenter og for callcentret, og den overskuelige grafik gør det nemt at aflæse status.

Unity Dashboard er et tilvalg til Unity-porteføljen.

  • Vælg mellem færdigkonfigurerede skabeloner

  • Definer selv KPI-tal for agenter og callcenterkøer

  • Bevar overblikket med de grafiske elementer i løsningen