Hvorfor vælge Unity Suiten?
Du kan sammensætte din Unity-løsning helt individuelt efter dine krav og behov. Unity Suiten kan bruges på tværs af mobil, ip-telefoner og softphones. Og med mange muligheder for at trække rapporter og statistik får du også et stærk ledelsesværktøj.
Fire agenter og et tilvalgsmodul
Receptionist, Agent, Desktop og Supervisor er de fire klienter, du kan kombinere for at optimere den gode kundeservice og -dialog i netop dit callcenter. Vil du derudover have en grafisk fremstilling af status kan du supplere med Unity Dashboard.

Så enkelt er det at komme i gang
Unity-suiten til callcentret integreres sømløst med TDC Erhverv One+ og dine eksisterende CRM- og kalendersystemer. Det er en brugervenlig portefølje af løsninger med ensartet og intuitiv betjening på tværs af alle klienter.
TDC Erhverv Unity Suite - sammensæt din egen løsning
Unity Desktop Unity Desktop er det oplagte valg af klient i virksomheden, der vil styrke den gode kunde-service og lette arbejdet for salgs- og vidensmedarbejdere. Klienten sikrer nem og overskuelig håndtering af indkommende og udgående kald, og med status på op til 30 kolleger, er det nemt at stille om og give kunden klar besked. Du får
| Unity Receptionist Med Unity Receptionistklienten har du overblik over medarbejdere og kan omstille kald til kolleger. Unity integrerer med Microsoft Exchange og Microsoft 365, så du altid kan se medarbejdernes kalenderstatus, og hvornår de kan træffes. Du får
| Unity Agent Unity Agent er et effektivt våben i kampen om at drive det mest kundeorienterede callcenter. Med afsæt i den intuitive brugergrænseflade og med integration til CRM-systemet er alle medarbejderne klædt på til hurtigt, præcis og effektiv kundeservice. Du får
| Unity Supervisor Unity Supervisor styrer indkommende og udgående opkald og giver dig overblik over alle medarbejdernes aktuelle status. Derudover kan du allokere agenter til bestemte køer i realtid og trække rapporter på trafik og performance for hele tiden at vurdere behovet for ekstra ressourcer. Du får
|
Unity Desktop Unity Desktop er det oplagte valg af klient i virksomheden, der vil styrke den gode kunde-service og lette arbejdet for salgs- og vidensmedarbejdere. Klienten sikrer nem og overskuelig håndtering af indkommende og udgående kald, og med status på op til 30 kolleger, er det nemt at stille om og give kunden klar besked. Du får
| Unity Receptionist Med Unity Receptionistklienten har du overblik over medarbejdere og kan omstille kald til kolleger. Unity integrerer med Microsoft Exchange og Microsoft 365, så du altid kan se medarbejdernes kalenderstatus, og hvornår de kan træffes. Du får
| Unity Agent Unity Agent er et effektivt våben i kampen om at drive det mest kundeorienterede callcenter. Med afsæt i den intuitive brugergrænseflade og med integration til CRM-systemet er alle medarbejderne klædt på til hurtigt, præcis og effektiv kundeservice. Du får
| Unity Supervisor Unity Supervisor styrer indkommende og udgående opkald og giver dig overblik over alle medarbejdernes aktuelle status. Derudover kan du allokere agenter til bestemte køer i realtid og trække rapporter på trafik og performance for hele tiden at vurdere behovet for ekstra ressourcer. Du får
|
Tilkøb
Unity Dashboard
Unity Dashboard giver dig mulighed for at vælge præcis det dashboard, der bedst opfylder dine krav.
Du kan selv vælge værdier for agenter og for callcentret, og den overskuelige grafik gør det nemt at aflæse status.
Unity Dashboard er et tilvalg til Unity-porteføljen.
Vælg mellem færdigkonfigurerede skabeloner
Definer selv KPI-tal for agenter og callcenterkøer
Bevar overblikket med de grafiske elementer i løsningen