Sådan fungerer det

TDC Erhverv SIP Trunk er en virtuel telefonlinje, der forbinder dit eksisterende PBX-omstillingsanlæg med telefonnettet. Uden at kræve store, nye investeringer i hardware kan du dermed udnytte fordelene ved IP-telefoni såsom enklere administration, lave samtaletakster og en høj grad af fleksibilitet.

Udvid efter behov

Kapaciteten – antal kanaler – kan udvides efter behov. Eksisterende nummerserier kan overføres, og vi kan supplere med løsninger som fx Fax over SIP Trunk. Derudover kan TDC Erhverv SIP Trunk kombineres med TDC Scale, hvis du ønsker en Unified Communications-løsning, der binder hele organisationen sammen.

Infografik af SIP Trunk

Er det noget for dig?

Kunne du tænke dig at gå over til IP-telefoni uden store omkostninger til hardware? Er du tilfreds med PBX-omstillingsanlægget, men ønsker lavere, løbende omkostninger? Går du med planer om en udvidet Unified Communications-løsning til virksomheden? Så er det en god idé at få en præsentation af TDC Erhverv SIP Trunk.

  • Du bruger én forbindelse til både internet, data og telefoni

  • Du 'opgraderer' dit PBX-omstillingsanlæg til den digitale fremtid

  • Du kan kombinere med en Unified Communications-løsning

Specifikationer og krav

TDC Erhverv SIP Trunk kan benyttes sammen med Internet og IP VPN på samme TDC Fiber eller DSL

TDC Erhverv SIP Trunk leveres altid med Quality of Service gennem TDC’s MPLS net

Nummerserier fra PSTN, ISDN og øvrige fastnet kan porteres til TDC Erhverv SIP Trunk. Nummerserier (DDI-serier) kan leveres i sammenhængende størrelser fra 1. stk, 10 stk., 100 stk, 1.000 stk. op til 10.000 stk.

En TDC Erhverv SIP Trunk leveres med min. 5 SIP Trunk kanaler (5 samtidige kald). Kapaciteten kan nemt tilpasses dit aktuelle behov

TDC Erhverv SIP Trunk understøtter:

  • Vis nummer

  • Skjul nummer

  • Valgfri A-nummervisning

  • Korrekt nummervisning ved viderestilling (afhænger af typen af PBX-omstillingsanlæg)