Hvad er Office 365?


Office 365 er en samlet produktivitetsløsning, der giver adgang til Office-programmer -og værktøjer som Word, PowerPoint og OneNote samt Skype for Business og et online OneDrive Skylager, alle i nyeste udgave.

Med Office 365 får du dermed alle relevante programmer til at styrke den interne arbejdsgang og produktivitet.


Microsoft Teams


Chatbaseret arbejdsområde til teams, som samler alt indhold, alle personer og værktøjer under ét og styrker produktiviteten.


Outlook


Giver dig et samlet overblik over blandt andet mail, kalender, kontakter og filer – på både mobile og stationære enheder.


Office-pakken


De velkendte programmer, du allerede er fortrolig med – Word, Excel, OneNote og PowerPoint i opdaterede versioner.


Skype for Business


Du kan integrere løsningen med vores Skype for Business med telefoni, kalender og meget mere.

Priser på Office 365 hos TDC Erhverv


Hos TDC Erhverv har vi gjort det nemt for dig at finde en Office 365-løsning, der passer til behovet i din virksomhed.

Du kan vælge mellem 4 løsninger med forskelligt indhold. Office 365 giver dig adgang til alle Office-programmerne i deres nyeste udgave, og du har mulighed for at udvide pakkerne med [telefoni](https://tdc.dk/enterprise/telefoni-mobilitet "Telefoni") og [samarbejdsværktøjer](https://tdc.dk/produkter/teams "Samarbejdsværktøjer").

Priserne er ekskl. moms.
Priserne er ekskl. moms.

Eurowind Energy om Office 365 fra TDC Erhverv


Se videoen og hør IT-kordinator Kim Moberg fra Eurowind Energy fortælle om oplevelsen med Office 365 og TDC Erhverv som leverandør af løsningen.


Arbejd mere fleksibelt og effektivt med Office 365

Tag kontoret med overalt

Office 365 åbner op for en mere fleksibel arbejdsgang, hvor alle medarbejdere har adgang til alle programmer og filer, uanset om der arbejdes fra kontoret, hjemmefra eller en hybrid mellem begge.

Få en løsning til jeres behov

Hos TDC Erhverv kan du vælge mellem flere Office 365-løsninger alt afhængig af jeres behov. Vi tilbyder alt fra det gode fundament med de mest gængse programmer til de mere avancerede løsninger.

Altid synkroniseret og opdateret

Office 365 er en skybaseret løsning, og du vil derfor altid kunne tilgå opdaterede dokumenter og nyeste softwareversioner.

Også kalender, e-mail og kontakter er fuldt synkroniseret på tværs af enheder.

Personlig rådgivning og support

Hos TDC Erhverv får I et fast rådgiverteam tilknyttet, der altid er behjælpelige med rådgivning og support på jeres løsninger.

De står til rådighed til onboarding og løbende vejledning, så I kan få det fulde udbytte af jeres Office 365-løsning.

Spørgsmål og svar

Hos TDC Erhverv kan du vælge mellem 4 abonnementer med forskelligt indhold, så du kan finde det helt rette til din virksomheds behov.

Vi har følgende løsninger og priser:

  • Business Basic – 31,50 kr./md. ekskl. moms

  • Business standard – 78,70 kr./md. ekskl. moms

  • Enterprise E1 – 50,40 kr./md. ekskl. moms

  • Enterprise E2 – 146,50 kr./md. ekskl. moms

Uanset hvilken Office 365-løsning du vælger, har du mulighed for at tilkøbe Teams med integreret telefoni.

Hos TDC Erhverv er vores løsning en videreudvilking af Microsoft Teams, der giver jeres virksomhed én samlet platform med et brugervenligt selvbetjeningsunivers og support fra mere end 80 certificerede Microsoft-specialister.

Vi hjælper jer godt i gang med Office 365, og det betyder også, at vores specialister sørger for at flytte jeres nuværende mail- og filløsning over til Office 365.

Hos TDC Erhverv har vi fire Office 365-løsninger, der er tilpasset virksomheders forskellige behov.

Tager vi udgangspunkt i vores Business Standard løsning, er følgende inkluderet i løsningen:

  • Office-Pakken til PC og MAC

  • OneDrive for Business

  • Exchange Online

  • Op til 5 licenser/enheder pr bruger

  • Microsoft Bookings

  • Microsoft StaffHub

  • Microsoft Planner