Skalerbare løsninger til virksomheder med vokseværk
Principperne bag elektromotorer og mekanisk transmission har været grundlæggende de seneste 100 år – derimod har produktperformance, dokumentation og service udviklet sig markant.
Den udvikling har de hos Hoyer, en salgsvirksomhed der fokuserer på motorer og transmissionsudstyr, været en del af siden 1974. Hos Hoyer sætter de en ære i at levere fejlfrie og stærke produkter skræddersyet til kundernes behov.
Med hovedparten af deres kundebase i det asiatiske marked og på tværs af Europa samt et stigende antal nyansættelser, var det nødvendigt for Hoyer at finde en løsning, som lettede kommunikationen på tværs af landegrænser.
Udfordring
Hoyer oplevede, at deres medarbejdere var låst med deres mobiltelefoni, når de bevægede sig i udlandet. Desuden kunne gamle telefonanlæg ikke udvides til flere personer. Der var plads til et bestemt antal enheder, og de havde nået grænsen for at kunne koble flere enheder på.
Derfor ledte Hoyer efter en løsning, som let kunne skaleres til det stigende antal medarbejdere samt fungere over hele verden.
Løsning
Hos Hoyer implementerede vi Skype for Business, så medarbejderne altid kan være mobile, og de kan holde kontakt uanset, hvor i verden de er. Det har gjort det nemmere for deres medarbejdere at agere, uanset hvilken afdeling og verdensdel medarbejderen befinder sig i.
Foruden Skype for Business og Office 365 har Hoyer og fået implementeret cloud-versionen af Office 365, så medarbejderne kan arbejde i de samme dokumenter i realtid også på tværs af landegrænser.