Workshoppens fokus

Saml information

Formøder, der sikrer den rette information og viden om nuværende setup og praksis.

Bliv inspireret og klogere

Demo, brugsscenarier og gennemgang af Teams for forskellige målgrupper.

Læg en plan

Roadmaps og aktivitetsplan. Anbefalinger til beslutning og organisatorisk implementering.

Bliv klogere på workshoppen gennem forskellige moduler

Vi demonstrerer den samlede opkaldsoplevelse i Microsoft Teams og kommer rundt om alle aspekter ved en implementering, som kan forbedre oplevelsen ved Microsoft Teams Telefoni. Til sidst udarbejder vi en skræddersyet rapport med praktiske anbefalinger til jer, der skal implementere og anvende Microsoft Teams Telefoni.

Kontakt os og hør mere om vores workshopforløb

Så kan vi afklare, om og hvad, der er relevant for jer. Herefter vil vi sammen planlægge forløbet mellem jer og vores specialister.

“”Vi oplever, at kunden føler sig tryg og tør stille alle spørgsmålene, når vi gennemgår både de tekniske og organisatoriske aspekter INDEN de rent faktisk skal i gang med et telefoniprojekt. For mange kunder er telefoni, kernen i deres kontakt med kunder/borgere/brugere, så det er vigtigt at ramme rigtigt første gang.” ”

Telefoni_Workshop_Quote profile image
Trine Nielsen
Microsoft Specialist i TDC Erhverv