Ip- og Fastnettelefoni letter dine opkald og gør dit arbejde nemmere

Ip- og fastnettelefoni er en god og billigere løsning for dig, der er afhængig af samtalekvalitet, let omstilling og simpel håndtering af opkald, og dig der skal bruge mange linjer ind i virksomheden i det daglige. Faste forbindelser er stadig et godt valg som livline til leverandører, kunder og kolleger.


Fastnettelefoni er en stabil og sikker forbindelse, så alle i virksomheden får fremragende samtalekvalitet, uafhængigt af faktorer som placering og mobildækning. Fastnet-forbindelsen går til almindelige bordtelefoner, og du kan etablere lige fra én til et uendeligt antal linjer ind i virksomheden.

Priser

Hvad er behovet i din virksomhed? Ud fra dine ønsker kan du regne på den mest fordelagtige løsning til fastnettelefoni med fleksibilitet og høj samtalekvalitet.

  • Indlandssamtaler koster kr. 0,42 i opkaldsafgift og kr. 1,05 pr. minut

  • Udlandssamtaler koster kr. 0,42 i opkaldsafgift, øvrige takster kan findes her

*Priserne gælder fra 1. januar 2024 og er ekskl. moms.

Fakta om fastnet og IP-telefoni

Fastnet fra TDC Erhverv er enkelt at bestille og bruge, og du behøver ikke kende teknikken bag for at få glæde af vores løsninger. Vil du alligevel vide mere om de forskellige teknologier, har vi samlet de vigtigste fakta her.

Bredbåndstelefoni

Overførsel via internettet – også kaldet Voice over IP (VoIP) eller ip-telefoni. Talen opdeles i brudstykker af data, der hver for sig kodes og fremsendes i pakker. Pakkens vej styres af Internet Protokollen, og hver pakke indeholder ip-adressen på det apparat eller udstyr, der skal modtage pakken.

Kvaliteten af talen sikres ved hjælp af QoS (Quality of Service), som betyder, at talepakkerne prioriteres, så der ikke opleves hak, udfald eller forsinkelser i lyden. Man kan tale og surfe på internettet uden at gå på kompromis med hverken lydkvalitet eller hastighed på bredbåndet.

Bredbåndstelefoni kræver en bredbåndsforbindelse med en hastighed på mindst 128 kbit/sek i begge retninger.