Danfoss | TDC Erhverv
Hej! 👋 Velkommen til TDC Erhverv!
Vi har lavet denne side for at hjælpe dig og dine kolleger, med at komme godt i gang med jeres nye mobilabonnementer fra TDC Erhverv.
Hvis I skulle have nogle spørgsmål eller have brug for hjælp, så kan du finde en chat nede i højre hjørne på siden, hvor du kan skrive direkte med vores support og kundeservice medarbejdere.
Derudover, har vi også samlet nogle "Nice to Know"-oplysninger her på siden.:
⬇️ Hvad dit abonnement indeholder?
⬇️ Mere information om abonnement
⬇️ Hvor du kan finde hjælp i fremtiden
⬇️ Hvis du har problemer i forbindelse med flytningen til TDC Erhverv

Hvad indeholder dit abonnement?
Som medarbejder hos Danfoss er der to forskellige abonnementstyper, som du kan se på nedenstående billede. Du kan se, hvilket abonnement du har, ved at logge ind på "Mit TDC Erhverv". Her får du et overblik over dit nuværende abonnement. Læs mere om det længere nede.

Mit TDC Erhverv
Find mere information
Du kan altid finde mere information omkring dit abonnement ved at logge dig ind på Mit TDC Erhverv. 😊
Her finder du:
Dataforbrug
Du får hurtigt et overblik over, hvor meget data du har brugt, og hvor meget du har tilbagePin- og pukkode
Du kan se din pin- og pukkode. Altid godt at skrive ned, hvis din mobiltelefon kræver en genstartInformation om udlandstelefoni
Hvis du skal ud at rejse, kan du se, hvilke lande du kan bruge din mobildata iEkstra services
Dette kunne fx være: YouSee Musik, Assist App, 5G, datadelingskort og meget mere
Gå direkte til Mit TDC ErhvervLæs mere om Mit TDC Erhverv her


Hjælpeunivers
Hjælp til abonnement i fremtiden
Vi er glade for at kunne byde dig velkommen til TDC Erhverv.
Skulle du løbe ind i problemer med dit abonnement i fremtiden, så kan du altid tjekke vores hjælpeunivers ud.
Du vil finde trin-for-trin guides, hjælpevideoer og meget mere 😊
Husk, at vi altid står klar til at hjælpe dig via chat og telefon.
Rigtig god fornøjelse! 🎉
Fejlsøgning
Problemer med flytningen?
Oplever du problemer med dit abonnement under flytningen? 📱
Tjek hvilken dato dit abonnement bliver flyttet
Genstart mobil - husk pinkode!
Test dit simkort i en anden enhed
Du er selvfølgelig altid mere end velkommen til at kontakte os via chatten eller på telefon. Vi står klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål. ⌨️📞
