Fra telefoniløsning til enkle samarbejdsværktøjer
Vi kender det alle. Vi er sultne og ringer til en restaurant, så det sidste man vil, er at vente eller blive smidt rundt. Bone’s kender deres kunders behov og ønskede i første omgang en løsning med simpel viderestilling blandt restaurantens enheder. Det kunne være takeaway, blandt medarbejderne i restauranten og ikke mindst mellem ledelsen på hovedkontoret i Herning.
Hurtigt fandt vi ud af, at der var brug for en telefonløsning – eller rettere et samarbejdsværktøj – der 100 % kunne matche Bone’s måde at arbejde på. Systemet skulle være nemt at implementere og skulle bruges intuitivt af medarbejdere, ligesom det skulle være fleksibelt uden at være for omkostningstungt.
Stigende behov for at arbejde både hjemme og i restauranten
One+ fra TDC Erhverv giver Bone’s netop den frihed og fleksibilitet, de ønskede, ligesom det kunne implementeres inden for budgettet. Et system, der giver restaurantkæden en agilitet inden for en kategori, der hele tiden svinger, og som kan være svær at forudse. Det stigende behov for en hybrid arbejdshverdag blandt medarbejderne var desuden stigende, så systemet blev sat op til at varetage skiftende lokationer. Sidst men ikke mindst gjorde den enkle navigering og implementering udslaget for valget af One+ fra TDC Erhverv.
Mere information om One+ fra TDC Erhverv
Er du nysgerrig på, hvordan TDC Erhverv kan hjælpe din virksomhed med en One+ løsning?