Udfordring

Vi kender det alle. Vi er sultne og ringer til en restaurant, og det sidste man vil er at vente eller blive smidt rundt mellem kontaktpunkter. Bone’s kender deres kunders behov og ønskede en løsning, der kunne optimere kommunikationen, samarbejdet og effektiviteten på tværs af deres forretning. Fra bestilling af takeaway, blandt medarbejderne i restauranten og ikke mindst mellem ledelsen på hovedkontoret i Herning.

Løsning

Hurtigt fandt vi ud af, at der var brug for en telefonløsning – eller rettere et samarbejdsværktøj – der 100 % kunne matche Bone’s måde at arbejde på. Systemet skulle være nemt at implementere og skulle bruges intuitivt af medarbejdere, ligesom det skulle være fleksibelt uden at være for omkostningstungt.

One+ fra TDC Erhverv giver Bone’s netop den frihed og fleksibilitet, de ønskede, ligesom det kunne implementeres inden for budgettet. Et system, der giver restaurantkæden en agilitet inden for en kategori, der hele tiden svinger, og som kan være svær at forudse. Der var desuden et stigende behov for en hybrid arbejdshverdag blandt medarbejderne, så systemet blev sat op til at varetage skiftende lokationer. Sidst men ikke mindst gjorde den enkle navigering og implementering udslaget for valget af One+ fra TDC Erhverv.

Implementeringen af de rette samarbejdsværktøjer har hjulpet Bone’s med at blive en moderne arbejdsplads, som er rustet til at drive forretning – i dag og i morgen.

Er I?

Læs om TDC Erhverv One+

“Med den løsning vi har nu, kan vi med fire klik på en telefon koble en medarbejder, der sidder hjemme, på og tage ansvar for at besvare telefoner og modtage ordrer i vores take-away eller gå ind og lave korrektioner på en gæsts booking i vores bookingsystemer. Det har givet os muligheder, vi kun turde drømme om tidligere.”

Jan Vinther Laursen
Direktør og medejer hos Bone’s