Hvad er TDC Erhverv One+?

Skabt til den moderne måde at arbejde på. Markedets stærkeste portefølje af mobilabonnementer kombineret med brugervenlige omstillingspakker og samarbejdsværktøjer.

Byg en samlet løsning nu og få overblik

TDC Erhverv One+ kan du bygge selv. Vælg mobilabonnementer, individuelle eller i puljer, vælg samarbejdsværktøjer og omstilling, hvis du har behov for det. Prøv det med det samme i konfiguratoren, og få et prisoverslag. Det tager kun få minutter og er helt uforpligtende.


Om One+ løsningen

Telefoni

Markedets stærkeste portefølje af mobilabonnementer og IP-telefoni-løsninger, der matcher jeres behov. Inklusiv omfattende service, support og sikkerhed.

Gå til mobilabonnementer Gå til IP-telefoniGå til Teams Telefoni


Omstilling

Brugervenlige omstillingspakker til forbedring af kundeservice og call-flow. Med tilvalg af Unity Receptionist får I et digitalt omstillingsbord til virksomheden.

Gå til Omstilling


Samarbejdsværktøjer

Jeres vej til et stærkere samarbejde og bedre kommunikation på tværs af virksomheden. Få smarte værktøjer til både PC og mobil.

Gå til Assist App Gå til Cisco Webex

Danmarks bedste mobilnet med lynhurtigt 5G

Som kunde hos TDC Erhverv kommer du på Danmarks bedste mobilnet fra TDC NET, der dækker 99,9 % af landet med 5G.

Det betyder, at du oplever den hurtigste og mest fejlfrie dataforbindelse i Danmark og hurtigere up- og download end på andre mobilnet – uanset om du driver forretning på Møn eller Mors.

Nettet er målt til det bedste i Danmark 9. år i træk af Teknologisk Institut.

Download rapport Se dækningskort

One+ er 5G+ Ready​

Det betyder, at 5G+ allerede er inkluderet i vores to største One+ abonnementer, så I allerede nu kan gøre jer klar til at bruge 5G+. For at få den fulde oplevelse af 5G+ kræver det et 5G+ simkort, et 5G+ abonnement og en enhed, der understøtter 5G+.​

Med One+ fra TDC Erhverv får I både adgang til Danmarks bedste 5G-mobilnet og fremtidens 5G+. Det betyder, at I får:

  • Bedre energieffektivitet​

  • Øget stabilitet ​

  • Forbedret sikkerhed​

Læs mere om 5G+

/Kundecase

Bones ville ikke tabe kundekald på trods af travlhed

Den danske restaurantkæde Bone’s er en kæde i vækst. Med 24 restauranter i hele landet og en stor medarbejderstab, der løbende arbejder på forskellige locations, var der behov for en fleksibel telefoniløsning, der kunne imødekomme op- og nedskaleringer, forskellige gæstetryk og omstilling af kald.


Dit One+ abonnement er pakket med fordele

Assist App

Din personlige assistent

Med den helt nye app, kan du få endnu mere ud af din mobiltelefon i hverdagen. Få hjælp til din telefoni, bliv mere effektiv og let din arbejdsdag. Med appen får du flere nyttige funktioner: Min Status, Firmatelefonbog, omstilling, viderestilling, Visual Voicemail, Call Recording og Call Center mm.

Cisco Webex

Et brugervenligt samarbejdsværktøj

Med Webex kan du både ringe med dit mobilnummer, sætte kald på hold, viderestille eller omstille kald, tilføje flere deltagere til et kald og melde til/fra i callcentre. I tillæg til telefoni kan du i Webex app’en nemt og sikkert kommunikere med kunder og kollegaer i videomøder i meget høj kvalitet, chatte og fildele.​

YouSee Musik

YouSee Musik - over 100 millioner musiknumre

Med YouSee Musik får du adgang til over 100 millioner musiknumre, som du kan lytte til på din mobil, tablet og pc - når og hvor du vil. Du kan også lytte til nonstop musik på More Music kanalerne, hvor du selv vælger genre. YouSee Musik er inkluderet i vores mobilabonnementer, så du frit kan lytte til al din yndlingsmusik uden at betale ekstra for en musiktjeneste. 

eSIM

Smartwatch-abonnement

I kan tilvælge et Smartwatch-abonnement og aktivere det indbyggede eSIM i uret. Så kan​ I få opkald, modtage og svare beskeder i uret og maile uden at have mobilen med jer.​









Læs mere

TDC Erhverv Unity

Vælg et moderne callcenter til din løsning

Unity-porteføljen er fire klienter, der baner vej for mere effektiv drift af callcentret: Desktop, Agent, Supervisor og Receptionist – med Dashboard som tilvalg.

Med de fire klienter i Unity Suiten kan du give dit callcenter et boost af produktivitet, styrke den gode kundeservice og give dine medarbejdere effektive værktøjer, der øger arbejdsglæden.

  • God kundeservice og klare svar takket være CRM

  • Professionel håndtering af opkald med hurtig omstilling til ledige kolleger

  • Eliminering af flaskehalse med dashboards og allokering af agenter i realtid

  • Ledelses- og beslutningsstøtte med rapporter, statistikker og indblik i driften