Hold møder uden besvær og rejsetid

Undgå spildtid, koordination og transportudgifter
Afhold telefonmøde og tag beslutninger hurtigere
Vælg den type telefonmøde der passer dig bedst
Oplev en sikker og stabil forbindelse til mødet

Mødetelefon

Et spørgsmål om gode forbindelser

Et vellykket møde er guld værd, men det kan være svært at arrangere. Det kan blive dyrt, tidskrævende og nogle gange helt umuligt at samle alle personer i samme rum. I det tilfælde er et telefonmøde et nemt og hurtigt alternativ.

Skal du arrangere et telefonmøde, er gode forbindelser afgørende, så mødet ikke bliver distraheret af udfald og lydproblemer. Hos TDC Erhverv har vi ekspertisen i at afvikle telefonmøder og tilbyder dig tre forskellige services.

TDC Selvbetjent Telefonmøde

Vælg denne type, hvis du er mødearrangør og har brug for en stabil service for op til 75 deltagere. Som arrangør får du en mødelederkode, ligesom alle deltagere får en kode, de kan logge sig på med. Det er dig som mødeleder, der betaler for telefonmødet, mens deltagerne betaler trafiktakst hos deres egen operatør. Du kan tilvælge fildelingsservice, så alle mødedeltagere deler de samme dokumenter under mødet.

TDC Konference Service

Skal du holde en telekonference med mange mødedeltagere, skal du vælge TDC Konference Service. Så er det os, der agerer som mødeleder og håndterer praktikken vedrørende velkomst, efterfølgende Q&A-sessioner mm. Ved booking af denne service kan vi aftale individuelle løsninger, ligesom du kan tilkøbe fildelingsservice, hvis alle deltagere skal kunne tilgå de samme dokumenter.

TDC Konferencetelefon Classic

Deltagerne ringer ind og deltager ved hjælp af en mødekode. Kan håndtere fra 100 til 500 mødedeltagere. TDC Konferencetelefon Classic er velegnet til præsentationer som offentliggørelse af regnskaber og pressekonferencer.

TDC Konferencetelefon Premium

Deltagerne inviteres via præregistrering og får et individuelt mødelink. Velegnet til større præsentationer, hvor du ønsker fuld kontrol over, hvem der bliver inviteret, og hvem der lader sig registrere som mødedeltagere.

TDC Mødetelefon

Den traditionelle mødetelefonservice på nummer 90 90 90 90 med plads til op til 15 mødedeltagere. Det er en selvbetjeningsløsning uden mødearrangør, og den kan kun bruges i forbindelse med danske fastnet- og mobilnumre.

Alle deltagere betaler egne omkostninger.

Tilvalg til TDC’s mødetelefoner

Har du brug for ekstra services, kan vi – alt efter mødetype – tilbyde en række tilvalg som blandt andet:

  • Elektronisk fil:Vi optager mødet og mailer det som en lydfil via e-mail til mødelederen (695 kr. pr. fil).
  • “Dial in”-afspilning: Optagelse af møde til afspilning on demand. Du får efter mødet et nummer og en kode. Vi gemmer mødeoptagelsen i op til 14 dage eller indtil næste gang, der optages oveni (optagelse er gratis. Afspilning koster 2,95 kr. pr. minut pr. deltager).
  • Transskription: Mødet bliver gengivet på skrift. Senest 72 timer efter mødet mailer vi en udskrift til mødelederen (priser oplyses ved bestilling).
  • Oversættelse: Vi oversætter mødet til de sprog, du som mødeleder ønsker. Senest 4 døgn efter mødet mailer vi oversættelsen til dig (pris afhænger af det enkelte møde og sprog).