Find svar på hvordan du bestiller eSIM, hvordan du modtager det, hvor lang tid der går før det er aktivt mm. her.
Sådan bestiller du eSIM
Er du allerede kunde hos TDC Erhverv, kan du bestille en ændring af dit fysiske simkort til et eSIM i vores Selvbetjening.
På abonnementssiden i Selvbetjening, skal du vælge et nummer (abonnement), som du vil skifte til eSIM. Følg derefter anvisningerne igennem. Du kan benytte dit eSIM med det samme. Se mere her.
Har du ikke adgang til Selvbetjening Erhverv, skal du kontakte din IT-administrator i virksomheden.
Er du ny kunde, eller ønsker du eSIM i forbindelse med køb af mobil, skal du kontakte vores kundeservice, hvorefter du vil modtage eSIM og tilhørende QR-kode med posten.
Jeg har fået ny telefon, hvor jeg skal bruge eSIM. Hvad gør jeg?
Du skal bestille et nyt eSIM på vores Selvbetjening, som du får med det samme efter bestillingen i form af en QR-kode. Herefter skal du installere dit nye eSIM på din nye telefon.
Hvordan bestiller jeg en ny QR-kode til mit eSIM?
Du skal have et nyt eSIM for at få en ny QR-kode. Der er to muligheder for dette.
Log ind på vores Selvbetjening og bestil et nyt eSIM.
Kontakt vores kundeservice og bestil et via. dem.
Andre spørgsmål til bestilling af eSIM
Hvad koster det at få eSIM?
Det koster 99 kr. at skifte sit simkort til eSIM. Hvis du foretager bestillingen i vores Selvbetjening, koster det ingenting. Hvis du skal have eSIM til et nyt abonnement, er det inkluderet i oprettelsesprisen.
Jeg har eSIM i forvejen og har købt en ny telefon
Du skal bestille et nyt eSIM på vores Selvbetjening via en kortudskiftning.
På forsiden vælger du menupunktet "Skift simkort "og følger anvisningerne.
Hvor lang tid går der fra bestilling af eSIM, til det er aktivt?
Hvis du bestiller eSIM via vores Selvbetjening, vil det være aktivt med det samme. Hvis du bestiller eSIM via kundeservice, vil det være aktivt fra den dato, der står i ordrebekræftelsen.