Hvordan bestiller jeg eSIM?

Senest opdateret: 21. Feb 2024

Få svar på, hvordan du kan bestille en eSIM til enten en ny telefon eller konvertere et fysisk simkort. Læs mere om, hvordan du modtager eSIM'en og hvor lang tid det tager, før den er aktiv. Find alle oplysninger her.

Sådan bestiller du eSIM

Er du allerede kunde hos TDC Erhverv, kan du bestille en ændring af dit fysiske simkort til et eSIM i vores Selvbetjening.

På abonnementssiden i Selvbetjening, skal du vælge et nummer (abonnement), som du vil skifte til eSIM. Følg derefter anvisningerne igennem. Du kan benytte dit eSIM med det samme. Se mere her.

Har du ikke adgang til Selvbetjening Erhverv, skal du kontakte din IT-administrator i virksomheden.
Er du ny kunde, eller ønsker du eSIM i forbindelse med køb af mobil, skal du kontakte vores kundeservice, hvorefter du vil modtage eSIM og tilhørende QR-kode med posten.


Kontakt kundeservice.




Jeg har fået ny telefon, hvor jeg skal bruge eSIM. Hvad gør jeg?

Du skal bestille et nyt eSIM på vores Selvbetjening, som du får med det samme efter bestillingen i form af en QR-kode. Herefter skal du installere dit nye eSIM på din nye telefon.

Hvordan bestiller jeg en ny QR-kode til mit eSIM?

Du skal have et nyt eSIM for at få en ny QR-kode. Der er to muligheder for dette.

  1. Log ind på vores Selvbetjening og bestil et nyt eSIM.

  2. Kontakt vores kundeservice og bestil et via. dem.




Andre spørgsmål til bestilling af eSIM

Det koster 99 kr. at skifte sit simkort til eSIM. Hvis du foretager bestillingen i vores Selvbetjening, koster det ingenting. Hvis du skal have eSIM til et nyt abonnement, er det inkluderet i oprettelsesprisen.

Du skal bestille et nyt eSIM på vores Selvbetjening via en kortudskiftning.
På forsiden vælger du menupunktet "Skift simkort "og følger anvisningerne.

Hvis du bestiller eSIM via vores Selvbetjening, vil det være aktivt med det samme. Hvis du bestiller eSIM via kundeservice, vil det være aktivt fra den dato, der står i ordrebekræftelsen.