Støj på forbindelsen (bordtelefon)

Senest opdateret: 22. Mar 2024

Oplever du støj / dårlig samtalekvalitet på din bordtelefon? 
Se vores guide herunder for at fejlsøge.

Problemer med én bordtelefon

Forbindelsen mellem et headset og selve bordtelefonen, kan godt skabe støj eller dårlig samtalekvalitet.
For at udelukke at headsettet skaber problemer, skal du teste bordtelefonen via det "normale" rør.

  1. Foretag et opkald
    Foretag et opkald, hvor headsettet er frakoblet og du benytter røret fra bordtelefonen.

  2. Er forbindelsen fortsat dårlig?
    Så skal du fejlmelde din telefon til teknisk support.
    Kontakt teknisk support.

  3. Er forbindelsen god?
    Oplever du ikke dårlig samtalekvalitet, når du benytter røret fra telefonen?
    Så skal du selv fejlsøge på dit headset.
    Er dit headset købt hos TDC Erhverv, så kontakt os via linket herunder.
    Kontakt TDC Erhverv.

Oplever du dårlig samtalekvalitet, når du benytter det "normale" rør fra bordtelefonen, skal du fejlmelde telefonen til teknisk support, da den højst sandsynlig er defekt.
Kontakt teknisk support.


Problemer med alle bordtelefoner

Er der driftsforstyrrelser i dit område, kan du se dem på vores driftsinformations side.
Indtast en adresse og se om vi har aktuelle, afsluttede eller planlagte driftsforstyrrelser. 

Klik her for at tjekke driftsinformationen.

Sluk routeren og eventuelt andet udstyr (switch).
Vent 30 sekunder og tænd det igen.
Der vil gå nogle minutter før, at routeren og andet udstyr finder forbindelse. 

Du kan slukke dit udstyr ved at tage strømkablet ud.

Har overstående trin ikke løst problemet, kan du fejlmelde din forbindelse til os.
Kontakt teknisk support.