Alle bordtelefoner er nede

Senest opdateret: 6. Maj 2024


Kan alle af jeres bordtelefoner ikke modtage eller foretage opkald?
Så er det sandsynligt selve internetforbindelsen til telefonerne, der er ikke virker.




Er der ingen bordtelefoner der virker?

  1. Driftsforstyrrelser
    Tjek først, om der er driftsforstyrrelser i dit område. Du kan se dem på vores driftsinformations side.
    Indtast en adresse og se om vi har aktuelle, afsluttede eller planlagte driftsforstyrrelser. 
    Klik her for at tjekke driftsinformationen

  2. Genstart af udstyr
    Sluk routeren og eventuelt andet udstyr (switch).
    Vent 30 sekunder og tænd det igen.
    Der vil gå nogle minutter før, at routeren og andet udstyr finder forbindelse. 

    Du kan slukke dit udstyr ved at tage strømkablet ud.

  3. Fejlmeld din forbindelse
    Har overstående trin ikke løst problemet, kan du fejlmelde din forbindelse til os.
    Kontakt teknisk support

    Du kan også tjekke, om det er dit internet, som ikke virker. Få hjælp til dette på nedenstående link.
    Ingen internetforbindelse?

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os