Gå direkte til telefoniløsning på Selvbetjeningen her.
Vælg “Kaldsflow” og derefter “Grafisk kaldsflow” i menuen til venstre.
Overblik
Grafisk kaldsflow kan bruges til at få et overblik over jeres telefoniløsning/kaldsflow.
Kaldsflowet kan skifte alt efter jeres opsætning. Hvad er et kaldsflow?
Der er mange parametre, der afgør hvor et opkald havner.
Parametre som åbne- lukketider, midlertidig lukket, ferie, menuvalg, faste viderestillinger, call centre og mange flere.
Derfor er Grafisk kaldsflow et godt redskab, for at skabe et overblik over hvor opkaldet havner.
Se fx hvordan et opkald til jeres hovednummer, gå ind i telefoniløsningen på en given dato og klokkeslæt.
Se hvordan man gør.
Opret eller ændre et kaldsflow
Det er muligt at oprette et helt nyt kaldsflow fra bunden.
Det er også muligt at ændre opsætningen på et eksisterende kaldsflow. Hvad er et kaldsflow?
Det vil sige, at I selv kan vælge hvordan et opkald til et givet nummer, skal havne hos fx en medarbejder, der skal besvare opkaldet.
Klassisk eksempel på et kaldsflow: Opkald til vores hovednummer, skal starte med en velkomst (speak), hvorefter opkaldet sendes ind i en menu (menuvalg), hvor kunden har mulighed for at vælge mellem flere forskellige afdelinger. Til sidst ender opkaldet i et call center, hvor der afspilles ventemusik, indtil det kan besvares af en ledig medarbejder (agent).
Se hvordan man gør.