Bestil nyt simkort

Senest opdateret: 21. Maj 2024

Får du en 'Voicemail er i øjeblikket blokeret'-besked?

Når du skal aflytte eller bruge din Voicemail fra udlandet eller via en anden mobil end din egen, skal du bruge din adgangskode for at få adgang. Taster du forkert adgangskode tre gange, får du beskeden: "Du har indtastet forkert adgangskode 3 gange og din Voicemail-boks bliver derfor låst i 30 minutter. Prøv igen senere. Farvel"

Blokeringen ophæves automatisk efter 30 minutter.


Logge på Scale med dit Scale-login


Opsætning af adgangskode

  1. For at aflytte din Voicemail fra andre telefoner eller i udlandet, skal du bruge en kode.

  2. Se her hvordan du opretter og ændre din adgangskode.

  3. Hvis du ønsker at aflytte din Voicemail fra andre telefoner eller i udlande

Første gang du ringer op til Voicemail, bliver du bedt om at oprette en selvvalgt adgangskode.

  1. Ring til din Voicemail. Du bliver bedt om at indtaste adgangskode

  2. Indtast en ny adgangskode på 4-10 cifre (de må ikke være ens, fortløbende eller de sidste 4 cifre i dit telefonnummer)

  3. Læg på for at afslutte

Lorem Ipsum

lorem ipsum


  1. Her finder du dit:
    Kontonummer

  2. Oversigt over, hvad din faktura dækker over. Se fra side 2 på din faktura for en specifikation.

  3. Det samlede beløb på din faktura

You can find it here

Glemt adgangskode?

Du kan lave en ny adgangskode ved at ringe til Voicemail fra din egen mobiltelefon. Dette gælder dog ikke, hvis du har valgt at benytte tvungen adgangskode.

This is where you can change your password

Ofte stillede spørgsmål


Download
Upload
Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Figur af mand og kvinde med høretelefoner - Kontakt os