Efter installation

Når I har fået installeret Scale, begynder hverdagen med jeres nye løsning. Vi har derfor samlet nyttig information omkring Scale-løsningen, såsom funktioner, fejlmelding, support og tilpasning til jer.

Tilpasning af Scale-løsningen

Virksomhedens Scale-administrator har mulighed for selv at tilpasse jeres løsning efter behov – om det så er åbningstider, ringerækkefølge, ventemusik og alt derimellem. Tilpasningen foregår under SystemWeb i Selvbetjening Erhverv. Log på Selvbetjening Erhverv.

Alternativt kan I ringe til 70 70 90 90 og mod betaling blive guidet over telefonen. Hvis I har behov for nye ip-telefoner eller andet udstyr, så kan I kontakte os på samme telefonnummer eller tage kontakt til jeres daglige TDC-Partner.

Forstå jeres Scale-faktura

Ønsker I en forklaring på jeres Scale-faktura, så har vi udarbejdet en fakturaforklaring, der kan svare på mest stillede spørgsmål om Scale-fakturaen.

Videoguides til Scale og udstyr

Vi har udarbejdet videoguides til, hvordan du bruger TDC Erhverv P.A. app'en, ip-telefonen og opsætter virksomhedens Ferie- og Natsvar.

Videoguide til Ferie- og Natsvar
Videoguides til ip-telefonen

Fejlmelding og support

Oplever I problemer med Scale, kan I ringe til os på 70 70 90 90 alle hverdage mellem 8.00 og 16.00 for at fejlmelde Scale. Her kan I også få hjælp til funktionsændringer. 

Se Serviceaftalen for Scale og udvidet service (PDF)

Tilmeld driftsinformation på sms

I kan få løbende information om eventuelle driftsproblemer med Scale via sms. Tilmeld jer i Selvbetjening Erhverv under FAS Internet. Det er også her, I fejlmelder og kan følge status på fejlretningen online.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: