Chat med os
Vores chat er den hurtigste måde for dig, at kontakte os på.
Hvorfor skal du vælge chat? Læs mere om det her
Ring til os
Har du brug for hjælp eller har spørgsmål angående vores produkter eller services?
Så tøv ikke med at kontakte os på vores kundeservice- eller tekniske supportlinje på:
70 70 90 90
Åbningstider
Mandag - fredag: Kl. 08:00-16:00
Fejlmelding: Kl. 00:00-24:00 (døgnåbent med udvidet serviceaftale)
Generel travlhed

Indgange
Teknisk support & fejlmelding
Henvendelser som
Åbningstider
Mandag - fredag: Kl. 08:00-16:00
Fejlmelding: Kl. 00:00-24:00 (døgnåbent med udvidet serviceaftale)
Faktura & betaling
Henvendelser som
Åbningstider
Mandag - fredag: Kl. 08:00-16:00
Abonnement & ordre
Henvendelser som
Åbningstider
Mandag - fredag: Kl. 08:00-16:00
Hvordan kan vi hjælpe dig bedst muligt?
Ringer du uden for normal åbningstid?
Fejlmeldinger af internet og tyverispærring af mobiltelefon kan gøres døgnet rundt.
Fejlmelder du internet uden for normale åbningstider, skal du dog have en udvidet serviceaftale, hvis ikke der skal pålægges et gebyr.
Er du privat kunde?
Betaler du selv for dit abonnement (som privat person), og dermed ikke gennem en virksomhed, er du muligvis kunde hos YouSee. Besøg YouSee, hvis du fx har spørgsmål til dit internet, YouSee Musik, e-mail, TV eller streaming.
Mangler e-mail?
For at kunne give dig den bedst mulige hjælp, har vi ikke en direkte e-mail du kan skrive til.
Vi anbefaler at chatte med os, da du vil få den samme hjælp, bare meget hurtigere.