Sådan bruger du Saldomax

Med Saldomax kan du vælge et maksimumsbeløb for forbrug for en mobiltelefon i en fakturaperiode. Når dette beløb er nået, spærres mobiltelefonen automatisk for yderligere forbrug.

Saldomax dækker forbrug af tale, data, sms og billedbeskeder. Abonnementsafgifter og engangsafgifter mv. tæller ikke med i samtaleforbruget og har ikke indvirkning på beløbsgrænserne. 

Beløbsgrænser for Saldomax

Du kan sætte din Saldomax på 10 forskellige niveauer. På alle niveauer omfatter Saldomax det totale forbrug frem til, at du modtager din næste faktura. Du kan løbende ændre din beløbsgrænse, for eksempel hvis du vil undgå at ramme beløbsgrænsen og få din telefon spærret. Beløbsgrænserne for Saldomax er:

  • 25 kroner 

  • 50 kroner 

  • 75 kroner 

  • 150 kroner 

  • 250 kroner 

  • 500 kroner 

  • 750 kroner 

  • 1.000 kroner 

  • 1.500 kroner 

  • 3.000 kroner

Alle priser er inklusive moms.

Hvis mobilen er i Danmark, kan der fortsat ringes og sms’es til den, selvom Saldomax er nået. 
Hvis mobilen er i udlandet, kan Saldomax spærre for opkald til telefonen, fordi du i udlandet skal betale for at modtage opkald.

Bemærk, at der kan være forsinkelse i forhold til at registrere forbruget, og derfor kan det aftalte Saldomaxbeløb blive overskredet. Der er op til 24 timers forsinkelse på forbrug i Danmark og op til en uge uden for Danmarks grænser.

Sådan ændrer du din Saldomax

Du har to muligheder for at få ændret din Saldomax. Begge steder skal du bruge den pinkode, der er blevet aftalt, da du bestilte Saldomax.

  1. Ring til TDC Erhverv Mobil Saldomax Selvbetjening på 20 40 40 40 og følg vejledningen

  2. Log på Selvbetjening og klik på Se og rediger abonnement 

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: