Overdrag abonnement

Senest opdateret: 12. Dec 2022

Skal abonnementet skifte ejer fra privatperson, skal den nye ejer bestille et nyt abonnement med det aktuelle nummer i vores Selvbetjening, eller via formularen herunder.

I bestillingen skal oplyses navn og e-mailadresse på nuværende ejer af nummeret.
På den baggrund indhenter vi accept på overdragelse af nummeret.

Online formular
Internet
Mobil
Fastnettelefoni


Selvbetjening
Gå til Selvbetjeningen

Skal abonnementet skifte ejer til privatperson, kan det gøres via vores Selvbetjening eller online formular.

Bemærk: At formularen hedder "opsigelse".
Hvis du vælger "Medarbejderen må overtage telefonnummeret", bliver abonnementet ikke opsagt, men derimod overdraget.
Selve formularen er til alle abonnementer, ikke kun telefonnumre.

Online formular
Gå til formular


Selvbetjening
Gå til Selvbetjeningen

Skal abonnementet skifte ejer til en anden virksomhed, skal den nye ejer bestille et nyt abonnement med det aktuelle nummer i vores Selvbetjening, eller via formularen herunder.

I bestillingen skal oplyses navn og e-mailadresse på nuværende ejer af nummeret.
På den baggrund indhenter vi accept på overdragelse af nummeret.

Online formular
Internet
Mobil
Fastnettelefoni


Selvbetjening
Gå til Selvbetjeningen




Vilkår

Se TDC Erhvervs generelle vilkår
Gebyrer og engangsbetalinger