Kom i gang med Webex

Senest opdateret: 9. Okt 2023

Har du ikke modtaget en velkomstmail, skal licensen tilknyttes dit telefonnummer/bruger i vores Selvbetjening. Se vores guide til hvordan du tilknytter licensen i Selvbetjeningen.


Netværkskrav (Ip, proxy og firewall)

Vær opmærksom på opsætningen af jeres netværk, da Webex klienten ellers ikke vil virke.
Brug disse oplysninger til, at se om jeres netværk er sat op korrekt.
Klik her


Download Webex

Har jeg Windows 32 bit eller 64 bit? Se Microsofts guide

Kom i gang med Webex

  1. Når du har modtaget velkomstmailen, og hentet Webex klienten, kan du logge ind.
    Vigtigt: Din Webex konto SKAL oprettes via velkomstmailen.

    Billedet viser Webex velkomstmail fra TDC Erhverv
    Billedet viser Webex Client fra TDC Erhverv.

  2. Åben Webex klienten og vælg "log ind".

  3. Indtast din e-mail adresse.

  4. Indtast din adgangskode.
    Kan du ikke huske din adgangskode? Få hjælp i FAQ'en herunder.

  5. Du er nu logget ind og kan begynde at bruge Webex.




Ekstra hjælp til Webex

Kan du ikke huske din adgangskode, kan du nemt få det tilsendt via sms.
Alternativt skal adgangskoden ændres i vores Selvbetjening.

Brugernavnet
til Webex er altid din e-mail.

Bemærk: Ændre du adgangskoden, vil den skifte i følgende programmer/applikationer:
Webex, Assist app, Unity og Communicator.

Sms med adgangskode

  1. Send en sms til nummeret ”10200” med teksten ”Password”.

  2. Indenfor ca. 5 minutter vil du modtage en separat sms, med en autogenereret adgangskode.


Selvbetjening

  1. Log ind på Selvbetjeningen.

  2. Klik på "telefoniløsning".

  3. Klik på "brugere" og derefter "brugeroversigt".

  4. Find brugeren og klik på "blyanten".

  5. Find overskriften "login informationer" og klik på "rediger".

  6. Opret en ny adgangskode og klik på "gem"

Har du oprettet en bruger, men kan ikke søge alle dine kollegaer frem?
Hvis en kollega endnu ikke har oprettet en Webex konto, vil der gå 14 dage før denne kollega vil kunne søges frem.

Nej, det er desværre ikke muligt. Man kan i stedet indtaste det nummer man ønsker at ringe til.

Du kan sagtens benytte dit nuværende headset til Webex appen.
Vi yder dog ikke support på dit headset, hvis du har udfordringer med det. I det tilfælde skal du kontakte forhandleren af dit headset. Er dit headset købt via TDC, kan du finde hjælp her.

Se Ciscos hjælpeside omkring hvilke headset de understøtter, og dermed giver den bedste oplevelse når man bruger Webex appen.
Se dem her.

Nej. På Webex logger man ind med sin e-mail og derfor skal du fremover logge ind med det. Adgangskoden er dog den samme på tværs af Webex, Communicator, TDC Erhverv Assist app og Unity.