Test text component with modules

---

Image

---

Card

Kundeservice ikon
  • Vi har sendt et brev, hvor vi skriver hvilke abonnementer, der skal tages stilling til.

  • Hvis du er i tvivl, så kan jeg gennemgå dem med dig.

  • Skal jeg sende en sms med linket til siden, hvor du kan tage stilling til abonnementerne? eller foretrækker du, at jeg gør det for dig?

----

Accordion

Du slår nummeret op under abonnementer, inde på selvbetjeningen. Du trykker på nummeret og derefter på Tilkøb og Services. Der vil der være en mulighed som hedder DNS Internetfilter.

Der vil den ligge under Aktive tilkøb og services, hvis der er tilkøbt.

Internetfilter mobil aktiv

---

Alert

---

CTA

---

Tab

---

Timeline

  • Tjek efter:

    Aktuelle nedbrud
    Se om der er generelle driftsforstyrrelser i dit område.


    Planlagte driftsforstyrrelser
    Se om der er planlagt afbrydelser, som vil påvirke din forbindelse.


    Ingen afbrydelser i området?
    Fortsæt guiden for en løsning til problemet på din forbindelse.

    1
    Billedet viser et kabel som er knækket
  • 2. Genstart dit udstyr

    1. Genstart dit udstyr ved at slukke og tænde på power knappen.

    2. Du kan også frakoble strømmen fra dit udstyr og tilslutte det igen

    3. Afvent at dit udstyr starter op. Det kan tage nogle minutter.

    4. Fortsæt guiden for en løsning til problemet på din forbindelse, hvis der stadig ikke er internetforbindelse.


    2
    Genstart af sagemcomv3
  • 3. Tjek lamperne på dit udstyr

    Alt efter, hvordan dit udstyr lyser, kan der være nogle forskellige løsninger.


    Klik på det du oplever:


    Power blinker


    Pil ned/Downstream blinker


    Pil op/Upstream blinker


    Globus/Internet blinker


    Wi-fi blinker

    3
    Dioder på coax routere
  • Power

    Power skal lyse konstant grønt. Hvis det blinker, kan det betyde, at routeren opdaterer. Er Power slukket, test strømforsyningen i en anden stikkontakt. Forbliver den slukket, kan det indikere en fejl i routeren eller strømforsyningen. Hvis dioden ikke lyser, kan du prøve at nulstille routeren.


    Lyser Power stadig ikke som den skal?

    Fejlmeld din forbindelse:

    Start en chat med os for hurtig hjælp.

    4
    Power blinker
  • Pil ned eller Downstream
    Blinker eller lyser ikke

    Downstream skal lyse fast på routeren for at der er internet.

    Genstart routeren hvis den er slukket eller blinker.


    Hvis ikke en genstart har nogen effekt, så skal routeren nulstilles.


    Lyser Pil ned/Downstream stadig ikke som den skal?

    Fejlmeld din forbindelse:

    Start en chat med os for hurtig hjælp.

    5
    Downstream/Pil ned
  • Pil op eller Upstream
    Blinker eller lyser ikke

    Upstream skal lyse konstant på routeren. Hvis det blinker eller er slukket, kan det indikere, at der ikke er internet fra antennestikket. Tilslut til et andet antennestik, hvis der er flere tilgængelige.


    Lyser Pil op/Upstream stadig ikke som den skal?

    Fejlmeld din forbindelse:

    Start en chat med os for hurtig hjælp.

    6
    Upstream
  • Globus eller Internet
    Blinker eller lyser ikke

    Internet skal ligesom de andre dioder også lyse fast på routeren.


    Lyser Globus/Internet stadig ikke som den skal?

    Fejlmeld din forbindelse:

    Start en chat med os for hurtig hjælp.

    7
    Globus
  • Wi-fi blinker
    Eller lyser ikke

    Routeren har også en Wi-Fi diode der skal lyse før der er trådløs forbindelse. Hvis ikke Wi-Fi dioden lyser, er det blevet slået fra, enten på selve routeren eller i routerens interface.


    Wi-fi knappen sidder ovenpå routeren og skal holdes inde i 2-5 sekunder, før Wi-Fi'et bliver tændt igen.


    Lyser Wi-fi stadig ikke som den skal?

    Fejlmeld din forbindelse:

    Start en chat med os for hurtig hjælp.

    8
    Wifi dioden

---

Carousel

---

Column

---

Form

E-mail til modtagelse af fakturaer

Starter fx med 2, 3, 5 eller 6

E-mail adressen vi eventuelt kan kontakte dig på.


Test text component with accordion

---

Image

---

Card

Kundeservice ikon
  • Vi har sendt et brev, hvor vi skriver hvilke abonnementer, der skal tages stilling til.

  • Hvis du er i tvivl, så kan jeg gennemgå dem med dig.

  • Skal jeg sende en sms med linket til siden, hvor du kan tage stilling til abonnementerne? eller foretrækker du, at jeg gør det for dig?

----

Accordion

---

Alert

---

CTA

---

Tab

---

Timeline

---

Carousel

---

Column

---

Form

E-mail til modtagelse af fakturaer

Starter fx med 2, 3, 5 eller 6

E-mail adressen vi eventuelt kan kontakte dig på.

List

Dette er en component:List

  1. Punkt et

  2. Punkt to

  3. Punkt tre

---


Test text component with accordion

---

Image

---

Card

Kundeservice ikon
  • Vi har sendt et brev, hvor vi skriver hvilke abonnementer, der skal tages stilling til.

  • Hvis du er i tvivl, så kan jeg gennemgå dem med dig.

  • Skal jeg sende en sms med linket til siden, hvor du kan tage stilling til abonnementerne? eller foretrækker du, at jeg gør det for dig?

----

Accordion

---

Alert

---

CTA

---

Tab

---

Timeline

---

Carousel

---

Column

---

Form

E-mail til modtagelse af fakturaer

Starter fx med 2, 3, 5 eller 6

E-mail adressen vi eventuelt kan kontakte dig på.

List

Dette er en component:List

  1. Punkt et

  2. Punkt to

  3. Punkt tre

---