Test text component with modules
---
Image
---
Card
Vi har sendt et brev, hvor vi skriver hvilke abonnementer, der skal tages stilling til.
Hvis du er i tvivl, så kan jeg gennemgå dem med dig.
Skal jeg sende en sms med linket til siden, hvor du kan tage stilling til abonnementerne? eller foretrækker du, at jeg gør det for dig?
----
Accordion
Hvordan fjerner jeg Internetfilter på selvbetjeningen?
Du slår nummeret op under abonnementer, inde på selvbetjeningen. Du trykker på nummeret og derefter på Tilkøb og Services. Der vil der være en mulighed som hedder DNS Internetfilter.
Der vil den ligge under Aktive tilkøb og services, hvis der er tilkøbt.

---
Alert
---
CTA
---
Tab
Bredbånd/MBB
Kunde og ordrer
Opdater kundestamdata på 118/Telefonbo - offentlig/hemmeligt/udeladt
Manglende rabat på abonnement/Saveabonnement
Sikkerhedskode og Bestillingsret/Værgebeskikkelse
Særlig bemærkning og kun skriftlig henvendelse
Tilmeld eller ændre mail, permission og driftsinformation
Information før og efter salg af mobiltelefon
Ret eller ombook ordre i åben kurv
Fejl, mangler eller skade ved etablering
TV
Streaming og musik
Kunde og ordrer
Opdater kundestamdata på 118/Telefonbo - offentlig/hemmeligt/udeladt
Manglende rabat på abonnement/Saveabonnement
Sikkerhedskode og Bestillingsret/Værgebeskikkelse
Særlig bemærkning og kun skriftlig henvendelse
Tilmeld eller ændre mail, permission og driftsinformation
Information før og efter salg af mobiltelefon
Ret eller ombook ordre i åben kurv
Fejl, mangler eller skade ved etablering
---
Timeline
Tjek efter:
Aktuelle nedbrud
Se om der er generelle driftsforstyrrelser i dit område.
Planlagte driftsforstyrrelser
Se om der er planlagt afbrydelser, som vil påvirke din forbindelse.Ingen afbrydelser i området?
Fortsæt guiden for en løsning til problemet på din forbindelse.1
2. Genstart dit udstyr
Genstart dit udstyr ved at slukke og tænde på power knappen.
Du kan også frakoble strømmen fra dit udstyr og tilslutte det igen
Afvent at dit udstyr starter op. Det kan tage nogle minutter.
Fortsæt guiden for en løsning til problemet på din forbindelse, hvis der stadig ikke er internetforbindelse.
2
3. Tjek lamperne på dit udstyr
Alt efter, hvordan dit udstyr lyser, kan der være nogle forskellige løsninger.
Klik på det du oplever:
3
Power
Power skal lyse konstant grønt. Hvis det blinker, kan det betyde, at routeren opdaterer. Er Power slukket, test strømforsyningen i en anden stikkontakt. Forbliver den slukket, kan det indikere en fejl i routeren eller strømforsyningen. Hvis dioden ikke lyser, kan du prøve at nulstille routeren.
Lyser Power stadig ikke som den skal?
Fejlmeld din forbindelse:
Start en chat med os for hurtig hjælp.
4
Pil ned eller Downstream
Blinker eller lyser ikke
Downstream skal lyse fast på routeren for at der er internet.
Genstart routeren hvis den er slukket eller blinker.
Hvis ikke en genstart har nogen effekt, så skal routeren nulstilles.
Lyser Pil ned/Downstream stadig ikke som den skal?
Fejlmeld din forbindelse:
Start en chat med os for hurtig hjælp.
5
Pil op eller Upstream
Blinker eller lyser ikke
Upstream skal lyse konstant på routeren. Hvis det blinker eller er slukket, kan det indikere, at der ikke er internet fra antennestikket. Tilslut til et andet antennestik, hvis der er flere tilgængelige.
Lyser Pil op/Upstream stadig ikke som den skal?
Fejlmeld din forbindelse:
Start en chat med os for hurtig hjælp.
6
Globus eller Internet
Blinker eller lyser ikke
Internet skal ligesom de andre dioder også lyse fast på routeren.
Lyser Globus/Internet stadig ikke som den skal?
Fejlmeld din forbindelse:
Start en chat med os for hurtig hjælp.
7
Wi-fi blinker
Eller lyser ikke
Routeren har også en Wi-Fi diode der skal lyse før der er trådløs forbindelse. Hvis ikke Wi-Fi dioden lyser, er det blevet slået fra, enten på selve routeren eller i routerens interface.
Wi-fi knappen sidder ovenpå routeren og skal holdes inde i 2-5 sekunder, før Wi-Fi'et bliver tændt igen.
Lyser Wi-fi stadig ikke som den skal?
Fejlmeld din forbindelse:
Start en chat med os for hurtig hjælp.
8
---
Carousel
---
Column
---
Form
Test text component with accordion
Test accordion with other modules
---
Image
---
Card
Vi har sendt et brev, hvor vi skriver hvilke abonnementer, der skal tages stilling til.
Hvis du er i tvivl, så kan jeg gennemgå dem med dig.
Skal jeg sende en sms med linket til siden, hvor du kan tage stilling til abonnementerne? eller foretrækker du, at jeg gør det for dig?
----
Accordion
---
Alert
---
CTA
---
Tab
---
Timeline
---
Carousel
---
Column
---
Form
List
Dette er en component:List
Punkt et
Punkt to
Punkt tre
---
Test text component with accordion
Test accordion with other modules
---
Image
---
Card
Vi har sendt et brev, hvor vi skriver hvilke abonnementer, der skal tages stilling til.
Hvis du er i tvivl, så kan jeg gennemgå dem med dig.
Skal jeg sende en sms med linket til siden, hvor du kan tage stilling til abonnementerne? eller foretrækker du, at jeg gør det for dig?
----
Accordion
---
Alert
---
CTA
---
Tab
---
Timeline
---
Carousel
---
Column
---
Form
List
Dette er en component:List
Punkt et
Punkt to
Punkt tre
---











