Kom i gang med Webex

Senest opdateret: 19. Apr 2023

Har du ikke modtaget en velkomstmail, skal licensen tilknyttes dit telefonnummer/bruger i vores Selvbetjening. Se vores guide til hvordan du tilknytter licensen i Selvbetjeningen.


Netværkskrav (Ip, proxy og firewall)

Vær opmærksom på opsætningen af jeres netværk, da Webex klienten ellers ikke vil virke.
Brug disse oplysninger til, at se om jeres netværk er sat op korrekt.
Klik her.


Download Webex

Har jeg Windows 32 bit eller 64 bit? Se Microsofts guide

Kom i gang med Webex

  1. Når du har modtaget velkomstmailen, og hentet Webex klienten, kan du logge ind.

    Webex velkomstmail - TDC Erhverv.
    Webex Client - TDC Erhverv.

  2. Åben Webex klienten og vælg "log ind".

  3. Indtast din e-mail adresse.

  4. Indtast din adgangskode.
    Kan du ikke huske din adgangskode? Få hjælp i FAQ'en herunder.

  5. Du er nu logget ind og kan begynde at bruge Webex.




Ekstra hjælp til Webex

Kan du ikke huske din adgangskode, kan du nemt få det tilsendt via sms.
Alternativt skal adgangskoden ændres i vores Selvbetjening.

Brugernavnet
til Webex er altid din e-mail.

Bemærk: Ændre du adgangskoden, vil den skifte i følgende programmer/applikationer:
Webex, Assist app, Unity og Communicator.

Sms med adgangskode

  1. Send en sms til nummeret ”10200” med teksten ”Password”.

  2. Indenfor ca. 5 minutter vil du modtage en separat sms, med en autogenereret adgangskode.


Selvbetjening

  1. Log ind på Selvbetjeningen.

  2. Klik på "telefoniløsning".

  3. Klik på "brugere" og derefter "brugeroversigt".

  4. Find brugeren og klik på "blyanten".

  5. Find overskriften "login informationer" og klik på "rediger".

  6. Opret en ny adgangskode og klik på "gem"

Taksering af opkald fra Webex sker altid fra Danmark og er derfor uden roamingafgift.

Bemærk: TDC Erhverv Webex anvender data som i visse tilfælde takseres. 

Nej. På Webex logger man ind med sin e-mail og derfor skal du fremover logge ind med det. Adgangskoden er dog den samme på tværs af Webex, Communicator, TDC Erhverv Assist app og Unity.

Brug disse oplysninger til, at se om din enhed har de understøttede systemkrav.
Klik her.

Du kan sagtens benytte dit nuværende headset til Webex appen.
Vi yder dog ikke support på dit headset, hvis du har udfordringer med det. I det tilfælde skal du kontakte forhandleren af dit headset. Er dit headset købt via TDC, kan du finde hjælp her.

Se Ciscos hjælpeside omkring hvilke headset de understøtter, og dermed giver den bedste oplevelse når man bruger Webex appen.
Se dem her.