Med funktionen viderestilling er det muligt at stille et indgående opkald videre fra fx. et mobilnummer til et andet eller direkte til voicemail. Et eksempel kunne være, at en medarbejder skal på ferie, og derfor ønsker at få viderestillet alle opkald til voicemail med en personlig feriesvar. Ved at benytte Selvbetjeningen, er det muligt at ændre i viderestillingsopsætningen på ethvert tidspunkt.
Kom igang med opsætning af viderestilling
Det er muligt at opsætte viderestilling gennem “brugeroversigten” på Selvbetjeningen.
Gå direkte til brugeroversigten på Selvbetjeningen her.
Ud fra brugerens navn til højre, skal du klikke på “blyant-ikonet” for at redigere.
Klik på “Rediger” ved “Viderestilling” under sektionen “Viderestilling”.
Det er nu muligt at vælge, hvilken viderestillingstype det skal være, og om opkaldene skal viderestilles til en voicemail eller et nummer.
Klik på “OK” for at gemme ændringerne.