Selvbetjeningen fejler

Senest opdateret: 17. Jul 2023

Oplever du fejl på vores Selvbetjening? Få hjælp til at fejlmelde selvbetjening til vores supportere.

Prøv følgende inden du fejlmelder

  • Tjek driftsinformationen
    Når du er logget ind på Selvbetjeningen, kan du på forsiden finde information omkring generelle fejl.

  • Forsøg med anden browser
    Vi anbefaler at bruge browseren Google Chrome. Bruger du en anden browser end Google Chrome, kan du forsøge at logge ind med Google Chrome.
    Bruger du allerede Google Chrome, kan du forsøge at benytte Selvbetjeningen i et "inkognito vindue", hvilket gør at gammelt data ikke bliver brugt (åben et inkognito vindue: Ctrl+Shift+N).

  • Ryd din cache i browseren
    Rydder du cache, vil gamle filer, billeder og cookies blive fjernet fra de hjemmesider du har besøgt før i tiden.
    I Google Chrome klik på de "3 prikker" i toppen af højre hjørne.
    Vælg derefter "indstillinger".
    Vælg så "Privatliv og sikkerhed".
    Vælg "Ryd browserdata" og sæt flueben i "Cookies og andre websitedata" og "Billeder og filer, der er gemt i cache". Klik på "Ryd data".


Fejlmeld Selvbetjeningen

For at kunne fejlmelde Selvbetjeningen til vores support, har vi brug for nogle simple informationer fra dig og den fejl du oplever. Vi har brug for følgende:

  • Dit brugernavn til Selvbetjeningen

  • Linket fra den side du oplever fejlen på (URL)

  • Trin for trin beskrivelse af hvordan du er kommet ind på den pågældende side.
    Fx Abonnementer > Opret mobilabonnement > Fejl.

  • Hvilken browser du bruger (Google Chrome, Safari, Internet Explorer, Edge eller en anden)

Kontakt support

Gå tilbage til hjælpeoversigt