Skift simkort i Selvbetjening

Senest opdateret: 23. Apr 2024


Skal du eller en medarbejder have nyt simkort? Du kan nemt skifte et simkort gennem Selvbetjening. Vælg enten et fysisk simkort eller et eSIM. Se hvordan du gør her på siden.



Bemærk: Kun en administrator i virksomhed med adgang til Selvbetjening, kan bestille nyt simkort. Kontakt din administrator, hvis du skal bruge et nyt simkort.

Sådan gør du

  1. Start med at gå i din Selvbetjening
    Gå til Selvbetjening her

  2. Indsæt det nummer du vil skifte simkort på i søgefeltet øverst på siden

  3. Tryk på nummeret under kolonnen Abonnement

  4. Tryk på "Skift SIM-kort"

Billedet viser hvordan du skifter simkort i selvbetjening
  1. Vælg om du vil benytte et tomt simkort du allerede har liggende, eller om du vil have et nyt tilsendt. Skal du bruge et eSIM? Vælg "Jeg ønsker at skifte til eSIM".

  2. Vælg om det skal aktiveres med det samme eller senere via et link

  3. Afslut bestillingen ved at trykke Godkend

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os