Opsig abonnement i Selvbetjening

Senest opdateret: 23. Mar 2023

Ønsker du at opsige et abonnement, kan det gøres i Selvbetjening.


Sådan opsiger du et abonnement i Selvbetjening

Gå direkte til oprettelse af abonnementer i Selvbetjeningen her.

Først skal du logge ind på Selvbetjening og klikke på "Abonnement" i menupunktet til venstre.

Følg derefter de 5 nedenstående trin.

Find det nummer (abonnement) som du gerne vil opsige. Du kan enten scrolle ned af listen eller indtaste nummeret i søge tabellen.  


Billedet viser Søge tabellen i Selvbetjening.

Klik på det nummer som du vil opsige for at komme ind på abonnement siden. 



Billedet viser en liste af telefonnumre (abonnementer) i Selvbetjening.

Klik på knappen "Opsig". Et nyt vindue vil åbne i højre side af skærmen.



Billedet viser opsig knappen under Abonnement siden i Selvbetjening.

Vælg mellem Normal opsigelse eller Overdrag til medarbejder

Har du fx en medarbejder, som skal beholde et mobilnummer, vælger du Overdrag til medarbejder.



Billedet viser, at man skal vælge mellem Normal opsigelse eller overdrag til medarbejder.

Hvis du er sikker på at du vil opsige abonnementet, skal du klikke på "Gem".  


Billedet viser Gem knappen under Opsig abonnement i Selvbetjening.




Fortryder du din opsigelse, kan du vende tilbage til abonnementssiden og klikke på "Fortryd opsigelse".