Hej, dejligt at møde dig
Jeres organisation har købt løsningen TDC Erhverv One+, og du og dine kolleger skal snart i gang med at bruge det.
På denne side vil vi forklare, hvad løsningen er for noget, og hvordan skiftet kommer til at foregå.
God fornøjelse!

TDC Erhverv One+
TDC Erhverv One+ består af en håndfuld værktøjer, som gør samtale og samarbejde smartere.
Selvom du og dine kolleger måske har vidt forskellige ansvarsområder, så er der værktøjer, som kan hjælpe jer alle.
Du får fx et mobilabonnement med masser af data, en app hvor du kan styre din telefoni og et program til din computer, hvor du kan chatte, skærmdele og mødes ansigt til ansigt med kollegerne.
Og får du brug for hjælp til noget, så er vi klar til at guide dig på rette vej - enten på vores hjælpesider eller via vores kompetente og venlige kundeservicemedarbejdere.
TDC Erhverv Assist
En personlig assistent i lommen
One+ indeholder værktøjet TDC Erhverv Assist. Det er en app til din telefon med mange smarte funktioner, som kan hjælpe dig i din arbejdsdag. Du kan fx se alle dine kolleger og deres status, når du skal have fat i dem – er de ledige eller optaget af et opkald?
Du kan også nemt omstille opkald til rette kollega, hvis en kunde ringer til dig, mens du er optaget. Det smarte er, at du kan vælge at omstille direkte, eller tjekke om kollegaen er ledig og først briefe din kollega, inden du stiller kunden igennem.
Appen installerer du via App Store eller Google Play, og med opstartsguiden kommer du i gang på to minutter.

Cisco Webex
Din computer bliver en telefon
Webex er udviklet af markedsledende Cisco og kåret til verdens bedste samarbejdsplatform. Det skyldes at både sikkerheden, brugervenligheden og funktionaliteten er i top.
Med Webex kan computeren bruges som et alternativ til bordtelefonen. Du kan ringe op med dit mobilnummer, sætte opkald på hold og viderestille opkald til en ledig kollega.
Det er også muligt at sende både beskeder og dokumenter på kryds og tværs af virksomheden.
Tilføje flere deltagere til et kald og melde til/fra i callcentre er også en mulighed.
I tillæg til telefoni kan du i Webex app'en, nemt og sikkert afholde videomøder med kunder og kollegaer i meget høj billed- og lydkvalitet.
Dit mobilabonnement
Den bedste dækning og masser af data
Når du har et One+-mobilabonnement, er du på Danmarks bedste netværk.
Der er fire forskellige mobilabonnementer i One+, så hvor meget data, du har til rådighed, afhænger af abonnementet. Alle abonnementer har dog naturligvis fri tale, sms og mms. Du kan se detaljer om dit abonnement på mit.tdcerhverv.dk.
I jeres organisation vil der være en eller flere af dine kolleger, som er administrator. Det betyder, at de har adgang til vores Selvbetjening, hvor de kan administrere jeres abonnementer. Administratoren kan også fortælle dig, hvilket abonnement du har.
Hvis du mister din telefon, kan jeres administrator nemt spærre dit simkort og bestille et nyt på vores Selvbetjening.

Hvordan kommer skiftet til at ske?
Den dag jeres organisation skifter til vores løsning, kalder vi jeres installationsdag.
Forud er gået en del opsætningsarbejde fra vores side i samarbejde med et par af dine kolleger.
Som helt almindelig bruger er skiftet til One+ dog ret nemt.
Du skal måske udskifte simkortet i din mobiltelefon og installere lidt software på din telefon og computer.
Så er du i gang.
- 1
Opsætning og konfiguration
Når din virksomhed eller organisation har valgt vores One+-løsning, går vi i gang med at forberede skiftet sammen med jeres kontaktperson. Her skal du som almindelig medarbejder ikke foretage dig noget.
Du får muligvis et nyt simkort
Hvis du er mobilbruger og der er behov for at skifte simkort, vil du få det udleveret af vores kontaktperson hos jer.
Den kollega kan også fortælle dig, hvornår du skal erstatte dit nuværende med det nye.Det er i øvrigt altid en god ide at genstarte telefonen, når I er kommet over på løsningen.
2- 3
Installationsdagen
På installationsdagen vil der typisk være en af vores venlige teknikere til stede på jeres kontor for at installere jeres telefoner, ordne nogle praktiske ting og tjekke, at alt spiller.
Det kan dog være, at I har fravalgt at få besøg af os. Så ringer vi til jeres kontaktperson og får jer i luften. Under alle omstændigheder kan du altid få hjælp i vores hjælpeunivers på tdc.dk/kundeservice.
I gang med One+
Nu er I ombord på vores løsning. Løsningen er intuitiv og stabil at benytte, men får du brug for hjælp, står vi klar på tdc.dk/kundeservice.
Du er velkommen til at installere Assist-appen på din telefon.
Hvis I har valgt at benytte Webex, kan du også downloade og installere programmet på din computer på forhånd. Men det vil ikke virke, før I er kommet over på vores løsning.
I dagene efter skiftet får du en sms med vejledning til, hvordan du logger på.
4
Samtale & samarbejde
Glæd dig til de fede værktøjer
Ofte stillede spørgsmål
Her er en håndfuld af de spørgsmål, vi oftest hører, når vi byder nye kunder velkommen.
Når du er kommet over på løsningen, er du godt hjulpet
Vi har et samlet supportområde med vejledninger, oftest stillede spørgsmål og værktøjer. Som kunde har du desuden adgang til et hold af venlige, kompetente og dansksprogede supportere. De kan hjælpe dig med alt, når det kommer til jeres løsning.
Skal jeg have nyt simkort i min mobiltelefon?
Hvis der er behov for at skifte simkort, vil du få det udleveret af vores kontaktperson hos jer. Den kollega kan også fortælle dig, hvornår du skal erstatte dit nuværende med det nye.
Får jeg 5G med mit mobilabonnement?
Det kommer an på hvilket abonnement, din virksomhed har valgt til dig. På de tre største One+-pakker (Standard, Premium og Professionel) er der mulighed for 5G. Husk også, at det ikke er alle telefoner, der endnu understøtter 5G.
Læs mere om One+-mobilabonnementerne og 5G her.
Kan man godt have One+ uden mobiltelefon?
Jeps, man kan også benytte en bordtelefon. Samtidig kan du benytte din computer som telefon med Webex.
Kan jeg også få One+ som app på min mobiltelefon?
Ja, med appen Assist kan du se dine kontakter i organisationen, omstille kald, se tilstedeværelse og meget andet.
Skal jeg installere noget på min computer?
Det er nemt at komme i gang med Webex. Når din administrator har oprettet dig i Selvbetjening, modtager du en mail med link til Webex klienten, som du kan downloade til din computer.
Beholder jeg mit nuværende mobilnummer i den nye løsning?
Ja, med mindre din arbejdsgiver direkte fravælger det, så flytter vi jeres organisations numre fra den nuværende teleudbyder.
Hvad kan jeg på mit.tdcerhverv.dk?
På mit.tdcerhverv.dk har du adgang til informationer om dit mobilabonnement. Du kan finde dit simkorts pin- og pukkode, se hvilken datapakke du har, følge dit forbrug og meget andet. Men du kan naturligvis først bruge portalen, når I er kommet over på One+.
Hvordan logger jeg på mit.tdcerhverv.dk?
Når I er kommet over på One+, logger du på mit.tdcerhverv.dk med dit mobilnummer og en engangskode, som vi sender til din mobil. For at beskytte dine oplysninger bedst muligt, skal du have adgang til din telefon, for at kunne bruge portalen.