Hvis du ikke ønsker, at din voicemail skal være aktiv, kan du nemt slå den fra.
Der 3 funktioner, som du skal slå fra, for at deaktivere din voicemail helt: 'Voicemail ved optaget', 'Voicemail ved manglende svar' og 'Voicemail ved alle opkald'. Nedenfor er der vejledninger til, hvordan du gør ved at ringe op og, hvordan du gør med TDC Assist appen.
Find også hjælp til, at slå voicemail til igen, efter den har været slået fra. Se hvordan herunder.
Slå voicemail fra via TDC Assist appen
Når du er logget ind i TDC Assist appen, kan du nemt slå din voicemail til/fra.
Gå til Indstillinger
Vælg Voicemail
Her kan du slå din voicemail til/fra
Se mere om voicemail via TDC Assist appen her
Slå voicemail ved optaget fra
Ring op til *400 og afvent talebesked. Din voicemail ved optaget, er nu slået fra.
Slå den til igen ved at ringe til *401.
Slå voicemail ved manglende svar fra
Ring op til *410 og afvent talebesked. Din voicemail når du ikke besvarer opkaldet, er nu slået fra.
Slå den til igen ved at ringe til *411.
Slå voicemail ved alle opkald fra
Dette kræver, at du slår i alt 3 stjernekoder fra.
(voicemail ved manglende svar, voicemail ved optaget, voicemail ved alle opkald).
Sådan gør du:
Slå voicemail fra: Tast *410 ring op og tast *400 ring op og tast *210 ring op
Slå voicemail til igen, så den fungerer som standard: Tast *411 ring op & tast *401 ring op