Få hjælp til at bruge funktionerne i et callcenter med Assist appen. Du kan b.la. melde dig ind/ud, se antal i kø og hvem der er medlem af callcenteret.
Inden du kan melde dig ind/ud af et callcenter
For at kunne melde dig ind og ud af et call center, er det vigtigt at du er medlem og tilknyttet call centeret først. Du tilmeldes et call center gennem Selvbetjening.
Se hvordan du tilknytter et callcenter her
Sådan melder du dig ind og ud af et callcenter
Gå ind under callcenter
Brug skydeknappen til at ændre din status
Du er nu indmeldt eller udmeldt af callcenteret
Se hvor mange opkald der er i kø til callcenteret
Hvis du er medlem af et callcenter, kan du via callcenter menuen nemt få overblik, hvor mange opkald der er i kø, og hvor mange kolleger der er klar til at besvare opkald.
Se detaljer om medlemmer i et callcenter
Når du klikker på et callcenter får du detaljer om de enkelte medlemmer. Fx om en medarbejder er tilgængelig, på ferie, til pause eller andet (denne detaljeside er muligt for callcentre med færre end 40 deltagere).
Klikker du på et medlem af callcenteret, kan du også se fx Afdeling, Titel, Mobil nr., Lokal nr. m.m.
Her kan du også ringe op, sende SMS eller en e-mail direkte til personen.
Forkerte oplysninger i din Assist app?
Ønsker du eller en kollega at ændre oplysningerne i Assist appen, fx navn, lokal nr. eller e-mail, skal det rettes i jeres Selvbetjening.
Kontakt din IT-administrator i virksomheden eller log ind i Selvbetjening for at lave ændringer.
Se hvordan her.