Meld dig ind og ud af Callcenter

Senest opdateret: 15. Nov 2024


Få hjælp til at bruge funktionerne i et callcenter med Assist appen. Du kan b.la. melde dig ind/ud, se antal i kø og hvem der er medlem af callcenteret.




Inden du kan melde dig ind/ud af et callcenter

For at kunne melde dig ind og ud af et call center, er det vigtigt at du er medlem og tilknyttet call centeret først. Du tilmeldes et call center gennem Selvbetjening.

Se hvordan du tilknytter et callcenter her




Sådan melder du dig ind og ud af et callcenter

  1. Gå ind under callcenter

  2. Brug skydeknappen til at ændre din status

  3. Du er nu indmeldt eller udmeldt af callcenteret




Se hvor mange opkald der er i kø til callcenteret

Hvis du er medlem af et callcenter, kan du via callcenter menuen nemt få overblik, hvor mange opkald der er i kø, og hvor mange kolleger der er klar til at besvare opkald.

Se hvor mange der er i kø til callcenter i Assist app



Se detaljer om medlemmer i et callcenter

Når du klikker på et callcenter får du detaljer om de enkelte medlemmer. Fx om en medarbejder er tilgængelig, på ferie, til pause eller andet (denne detaljeside er muligt for callcentre med færre end 40 deltagere).

Klikker du på et medlem af callcenteret, kan du også se fx Afdeling, Titel, Mobil nr., Lokal nr. m.m.
Her kan du også ringe op, sende SMS eller en e-mail direkte til personen.

Se detaljer på callcenter i Assist app
Se detaljer på callcenter i Assist app

Forkerte oplysninger i din Assist app?
Ønsker du eller en kollega at ændre oplysningerne i Assist appen, fx navn, lokal nr. eller e-mail, skal det rettes i jeres Selvbetjening.

Kontakt din IT-administrator i virksomheden eller log ind i Selvbetjening for at lave ændringer.
Se hvordan her.

Gå direkte til Brugeroversigt i Selvbetjening.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Figur af mand og kvinde med høretelefoner - Kontakt os