Få hjælp til at bruge funktionerne i et callcenter med Assist appen. Du kan b.la. melde dig ind/ud, se antal i kø og hvem der er medlem af callcenteret.
Inden du kan melde dig ind/ud af et callcenter
For at kunne melde dig ind og ud af et call center, er det vigtigt at du er medlem og tilknyttet call centeret først. Du tilmeldes et call center gennem Selvbetjening.
Se hvordan du tilknytter et callcenter her
Sådan melder du dig ind og ud af et callcenter
Gå ind under callcenter
Brug skydeknappen til at ændre din status
Du er nu indmeldt eller udmeldt af callcenteret

Opdatér ændringer i appen
Hvis Call Centeret ikke automatisk opdaterer, fx når en kollega melder sig ind eller ud, kan du nu selv opdatere dette med det samme.
For at opdatere Call Center fanen manuelt, skal du blot trække ned på Call Center fanen i app'en. Dette vil sikre, at alle ændringer vises øjeblikkeligt.
Forkerte oplysninger i din Assist app?
Ønsker du eller en kollega at ændre oplysningerne i Assist appen, fx navn, lokal nr. eller e-mail, skal det rettes i jeres Selvbetjening.
Kontakt din IT-administrator i virksomheden eller log ind i Selvbetjening for at lave ændringer.
Se hvordan her.