Abonnement & ordre

Vi bestræber os på at besvare din skriftlige henvendelse indenfor 3 arbejdsdage.
Vi anbefaler derfor at chatte med os, da du vil få den samme hjælp, bare meget hurtigere.




Skriv til os

Hvis installationen/abonnementet er lokaliseret på en anden fysisk adresse end virksomhedens.

Hvilken løsning/produkt drejer det sig om?

Skriv CVR-nr. eller virksomhedsnavn




Hjælp til abonnement & ordre

Se vores mest bruge hjælpesider til abonnement & ordre.




Yousee kunde ikon
Er du privat kunde?

Betaler du selv for dit abonnement (som privat person), og dermed ikke gennem en virksomhed, er du muligvis kunde hos YouSee. Besøg YouSee, hvis du fx har spørgsmål til dit internet, YouSee Musik, e-mail, TV eller streaming.


mangler email
Mangler e-mail?

For at kunne give dig den bedst mulige hjælp, har vi ikke en direkte e-mail du kan skrive til.
Vi anbefaler at chatte med os, da du vil få den samme hjælp, bare meget hurtigere.

Hvorfor skal du vælge chat?