Call Recording

Senest opdateret: 2. Maj 2023

Info: Vi skifter til ny leverandør af Call Recording i weekenden d. 3-4. juni 2023. Den nye løsning hedder Dubber.

Jeres samtaler optages på samme måde som før, og lagres nu i 30 dage.

Brugere som skal kunne aflytte deres optagelser, skal aktiveres manuelt af administrator. Herefter modtager de enkelte brugere et login til den nye platform.

Det vil være muligt at aktivere brugerne fra mandag d. 5. juni 2023.

Læs mere her.


Call Recording er en tillægstjeneste fra TDC Erhverv. Med Call Recording kan du optage dine samtaler og gemme dem i 48 timer, uanset om du ringer fra din mobil, fastnet eller pc.

Med TDC Erhverv Call Recording til din Scale-løsning kan du:

  • Aflytte samtaler, du har optaget

  • Søge efter samtaler, du har optaget

  • Hente rapporter over dit eget forbrug af tjenesten

  • Eksportere dine egne samtaler til din computer.


Brugerinformationer

Hvis du har en virksomhedsadministrator, der sætter din løsning op, vil du automatisk få en e-mail med information om adgang. Alternativt kan du få tilsendt et brugernavn og en adgangskode. Det gør du sådan her:

  1. Skriv ’Brugernavn’ og send til 10200

  2. Skriv herefter ’Password’ og send også til 10200

Herefter vil du modtage to sms'er; én med dit brugernavn og én med din adgangskode. Dit brugernavn indeholder @.Log ind med oplysningerne på Call Recording. Bemærk: Du skal være på et TDC netværk, før du kan lytte til dine optagelser.


Licens til aktivering

Optagelse af samtaler er ikke automatisk aktiveret. Du kan aktivere det under din telefoniopsætning. Find det ved at logge på Scale med dit Scale-login.

Du har følgende aktiveringsmuligheder:

  • Altid - alle samtaler bliver optaget.
    Denne mulighed bør kun benyttes, hvis der er et lovmæssigt krav om at optage alle samtaler. I alle andre tilfælde bør On-Demand benyttes. 

  • Altid Pause/Genoptag - alle samtaler bliver optaget med mulighed for at pause og genoptage undervejs i opkaldet.

  • On-Demand - samtalen bliver kun optaget, når optagelsen bliver aktiveret.
    - Start en optagelse ved at taste *451
    - Stop en optagelse ved at taste *450
    - Hele samtalen bliver optaget, uanset hvornår du taster stjernekoderne, men optages således kun, hvis du taster koderne. 

    On-Demand opsætning gør det muligt at opfylde de skærpede regler for optagelse i forbindelse med GDPR, da du kan nøjes med at optage de samtaler, som du har fået aktivt tilsagn til. Læs mere nedenfor om optagelse i henhold til GDPR.

  • Aldrig - samtalerne bliver aldrig optaget.


Optagelse af samtaler i henhold til GDPR

Læs mere om, hvordan du må benytte Call Recording i henhold til GDPR.

Download vejledning her.