Call Recording

Find hjælp og vejledning til TDC Erhverv Call Recording

Med TDC Erhverv Call Recording til din Scale-løsning kan du:

  • aflytte samtaler, du har optaget

  • søge efter samtaler, du har optaget

  • hente rapporter over dit eget forbrug af tjenesten

  • eksportere dine egne samtaler til din computer.

Brugerinformationer

Hvis du har en virksomhedsadministrator, der sætter din løsning op, vil du automatisk få en e-mail med information om adgang. Alternativt kan du få tilsendt et brugernavn og en adgangskode. Det gør du sådan her:

  1. Skriv ’Brugernavn’ og send til 10200

  2. Skriv herefter ’Password’ og send også til 10200

Herefter vil du modtage to sms'er; én med dit brugernavn og én med din adgangskode. Dit brugernavn indeholder @.

Log ind med oplysningerne på callrecording.tdc.dk. Du kan også logge ind i Selvbetjening og finde optagelserne under menupunktet ”Call Recording”. 

Licens til aktivering

Optagelse af samtaler er ikke automatisk aktiveret. Du kan aktivere det under din telefoniopsætning. Find det ved at logge på Scale med dit Scale-login.

Du har følgende aktiveringsmuligheder:

  • Altid - alle samtaler bliver optaget.

  • Altid - alle samtaler bliver optaget med mulighed for at pause og genoptage undervejs i opkaldet.

  • On-Demand - hele eller dele af samtalen kan optages.

  • On-Demand med brugerinitieret start - samtalen bliver kun optaget, når optagelsen bliver aktiveret.
    - Start en optagelse ved at taste *451#
    - Stop en optagelse ved at taste *450#
    - Hele samtalen bliver optaget, uanset hvornår du taster stjernekoderne, men optages således kun, hvis du taster koderne.

  • Aldrig - Samtalerne bliver aldrig optaget.

Har du spørgsmål til Call Recording, kan du kontakt din lokale telefoniadministrator eller ring til os på 70 70 90 90.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: