Aktiver Call Recording via din PA app

I PA appen kan du aktivere Call Recording. Se hvordan du gør her.

Aktivering af Call Recording

Hvis du har call recording som et del af dit abonnement, har du mulighed for at ændre i din call recording opsætning. Det gøres på følgende måde:

  1. Åben PA appen
  2. vælg ”Indstillinger”.
  3. Under Indstillinger vælges ”Optagelse af opkald”.
  4. I denne menu har du mulighed for at vælge om du ønsker at optage dine samtaler.

Aflytning af Optagelser

Optagelserne kan aflyttes på callrecording.tdc.dk. Du kan også logge ind i Selvbetjening og finde optagelserne under menupunktet ”Call Recording”. 

Brugerinformationer

Hvis du har en virksomhedsadministrator, der sætter din løsning op, vil du automatisk få en e-mail med information om adgang. Alternativt kan du få tilsendt et brugernavn og en adgangskode. Det gør du sådan her:

  1. Skriv ’Brugernavn’ og send til 10200
  2. Skriv herefter ’Password’ og send også til 10200
  3. Herefter vil du modtage to sms'er; én med dit brugernavn og én med din adgangskode. Dit brugernavn indeholder @.
  4. Du kan nu logge ind med oplysningerne på callrecording.tdc.dk eller finde optagelserne under menupunktet ”Call Recording” på Selvbetjening.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: