Overdrag abonnement til en ny ejer

Har du brug for at overdrage et abonnement til en ny ejer? Her finder du information om hvordan du gør.

Overdrag abonnement til en ny ejer

Overdragelse fra virksomhed til privatperson

Skal abonnementet skifte ejer til privatperson, skal du logge ind i Selvbetjening Erhverv og bestille opsigelse.

Når du bestiller opsigelse i Selvbetjening Erhverv, kan du samtidig give tilladelse til, at nummeret må overtages af ny kunde med henblik på oprettelse af nyt TDC abonnement i den nye kundes eget navn.

Login i Selvbetjening Erhverv her

Bestil adgang her

Glemt brugernavn eller adgangskode, så klik her

Har du spørgsmål til Selvbetjening Erhverv kan du kontakte Selvbetjening Erhverv Support på telefon 80 80 01 60.

Overdragelse fra virksomhed til virksomhed

Skal abonnementet skifte ejer til anden virksomhed, skal ny ejer bestille nyt abonnement med det aktuelle nummer i Selvbetjening Erhverv - i bestillingen skal oplyses navn og mailadresse på nuværende ejer af nummeret og på den baggrund indhenter vi accept på overdragelse af nummeret. Herved undgår du og nuværende ejer, at skulle udfylde og underskrive overdragelsesskema.

Overdragelse fra privatperson til virksomhed

Skal abonnementet skifte ejer fra privatperson, skal ny ejer bestille nyt abonnement med det aktuelle nummer i Selvbetjening Erhverv – i bestillingen skal oplyses navn og mailadresse på nuværende ejer af nummeret og på den baggrund indhenter vi accept på overdragelse af nummeret. Herved undgår du og nuværende ejer, at skulle udfylde og underskrive overdragelsesskema. Vilkår Se TDC Erhvervs generelle vilkår Gebyrer og engangsbetalinger

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: