Aktivér og bestil simkort

Senest opdateret: 25. Apr 2024


Her på siden finder du information om aktivering eller bestilling af nyt simkort.




Hvornår vil dit simkort automatisk være aktivt ved modtagelse?

  1. Når du bestiller et nyt mobilabonnement

  2. Når du skifter nummer fra ét teleselskab til et andet

  3. Hvis du har udskiftet dit simkort i forbindelse med en tyverispærring




Manuel aktivering af simkort

Hvis vi sender et nyt simkort til et eksisterende abonnement, skal du i de fleste tilfælde selv aktivere simkortet.
Det skal du gøre via linket herunder.

  1. Gå ind og aktivér mit simkort

  2. Indtast dit mobilnummer



Bestil nyt simkort eller datadelingskort

Bestillinger af et nyt simkort/datadelingskort og udskiftning af simkort kan gøres via forsiden på Selvbetjening.
Gå til Selvbetjening.
Få adgang til Selvbetjening.

Aktiver og bestil simkort på Selvbetjenings forsiden


Aktivér eller bestille et eSIM?

Det gøres også via. vores Selvbetjening. Se guiden her.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os