Pin- og pukkode

Senest opdateret: 15. Nov 2022

Find selv din pin- og pukkode 

  • Du finder din pin- og pukkode i skrabefeltet, nederst på det kort du har klikket simkortet ud af.

  • Gem din pin- og pukkode via Mit TDC Erhverv, inden du mangler den (til medarbejderen).
    Log ind og se din pin- og pukkode.

  • Find en pukkode ved at logge ind på vores Selvbetjening (til administratoren).
    Log ind på vores Selvbetjening.


Hvordan kan vi hjælpe med din pin- eller pukkode?

  • Måden vi kan hjælpe med at oplyse din pin- og pukkode, er ved at sende den til en arbejdsmail.
    Har du ikke mulighed for at tilgå din egen arbejdsmail, kan vi også sende den til en kollega.

Bemærk: Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke udlevere din pin- eller pukkode mundtligt, eller til en privat mailadresse, som fx gmail eller hotmail.

Vi oplyser normalt ikke din pinkode, da den kan ændres til en valgfri kode via indstillingerne i din mobil.
Vores system kan ikke se, hvis du ændrer din 4-cifrede pinkode – derfor sender vi altid som standard din pukkode.


Er simkortet låst?

Hvis du taster din pukkode forkert 10 gange, vil dit simkort blive låst.
Simkortet vil ikke kunne låses op igen og du skal derfor have et nyt simkort.
Du kan se her, hvordan man bestiller et nyt simkort.


Skal du aktivere et simkort?

Klik her for at læse mere.