Ejerskifte af fastnetnummer/linjer

Senest opdateret: 22. Nov 2024


Gå tilbage

Fra privat til virksomhed


Sådan gør du:

Step 1: Start med at oprette i nyt abonnement:

  1. Gå direkte ind til abonnement i Selvbetjening her

  2. Opret et nyt abonnement i højre side. Vælg bredbånd eller fastnetabonnement, som skal oprettes. 

Sådan opretter du abonnement i Selvbetjening

Step 2: Vælg kontonummer og udfyld ejerskifteformular:

  1. Vælg derefter, hvilket kontonummer det skal oprettes på.

  2. Udfyld formularen.

Billeder viser hvordan man bestiller en hjemmearbejdsplads eller virksomhedsopkobling

Begge parter modtager en ordrebekræftelse med dato for ejerskiftet så snart, at bestillingen er kørt igennem vores system. 




Spørgsmål og svar:

Ja. Overtagende virksomhed skal sætte ejerskifteprocessen i gang ved at kontakte den nye udbyder. Det er vigtigt, at afgivende virksomhed står som nuværende ejer. Der er 3 måneders opsigelse på denne måde.

Angiver du en bestemt ønskedato på ejerskiftet, kan abonnementet godt flyttes før opsigelsesperioden. Du vil dog stadig betale for den resterende opsigelsesperiode, selvom abonnementet har skiftet udbyder.

Gælder både mobil- og internetabonnement.


Det gør du ved at finde nummeret i Selvbetjening, trykke på knappen Overdrag og udfylde medarbejderens informationer. Se hvordan du gør her.


Den nye arbejdsgiver skal lave et nyt abonnement til medarbejderen i Selvbetjening. På den måde laves et ejerskifte af forbindelsen til ny ejer og betaler. Se her, hvordan du opretter et nyt abonnement.


Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Kontakt ikon med nissehuer